  • Data: 2010-04-01 13:30:34
    Temat: Re: [OT] A co sie dzieje z Czarkiem?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Polon" <P...@o...pl> napisał:

    > Znasz osobiscie tomikiru?
    > Znasz jego ojca?
    >
    > Nie?
    >
    > To laskawie odp..ol sie od jego rodziny.
    >
    > Oburzaja mnie prostaki i trolle, ktore pozwalaja sobie na obrazanie rodzin
    > uczestnikow usenetu.
    >
    > Nizej juz nie nie mozna upasc.

    Te ostatnie zdania odnieś do siebie i Tomikiru. Był jeszcze taki jeden o
    podobnie żenujacym poziomie kultury wypowiedzi - chyba 'Kamacie' sie
    podpisywał. Czarek Dybowski zachowywał sie często w sposób kontrowersyjny,
    zdarzało mu się pzrekraczać granice dobrego smaku, ale określanie go mianem
    'śmierdziel' jest po prostu szczytem chamstwa, które należy konsekwentnie
    zwalczać, a nie brać w obronę.

    --
    Bez pozdrowień
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)