-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: OT
Date: Thu, 19 Nov 2015 16:25:01 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <n2kpkb$d5v$1@node2.news.atman.pl>
References: <5648cc13$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<5648e219$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<5648e306$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<n2avl9$vcn$1@node2.news.atman.pl>
<564a2d71$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
<n2fmsa$h5j$2@node2.news.atman.pl> <n2fo63$hnf$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<n2foqh$jcc$1@node2.news.atman.pl> <n2fqpa$pt2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<n2fts5$oc7$1@node2.news.atman.pl> <n2hb5n$dt8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<n2idus$4k8$1@node2.news.atman.pl> <n2k00c$mf1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1447946699 13503 109.173.179.149 (19 Nov 2015 15:24:59
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Nov 2015 15:24:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <n2k00c$mf1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 151117-0, 17.11.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2572743
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.11.2015 o 09:07, sirapacz pisze:
>
>> Mam.
>> Pierwszy rok to tragedia - wymiana części co kilka miesięcy,
> no tak wlsnie tego sie obawiałem:( czyli awaryjność idzie w parze z ceną
> wychodzi na to.
Niekoniecznie.
Miałem auto z pierwszej serii po liftingu.
Jest duża szansa, że po eksperymentach na mnie kolejne partie miały już
od razu poprawiony soft.
>> No i Cx cegły powoduje bardzo wysokie spalanie przy szybszej jeździe w
>> trasie, poniżej 8 l średnio ciężko zejść (a to niby diesel), nawet przy
>> 120 km/h na autostradzie, tyle to palą diesle o połowę mocniejsze,
>> również w wysokich autach typu Jeep Renegade.
>
> co ja mam powiedziec. mam doblo 1.9 105KM to o ile do 120 jest ok i na
> autostradzie mam ze 6 literków tak przy 140-160 nagle włącza się 10/100.
Czyli i tak pali mniej.
> no ale ile w terenie nim jeździsz - 300km rocznie? chyba ze masz jakąś
> działkę w bieszczadach:)
W teren jeżdżę rekreacyjnie, jak tylko jest okazja (w sensie rajd w
mojej okolicy).
Auto ma być z założenia do transportu tyłka i do zabawy, przynajmniej to
auto.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.15 11:33 Trybun
- 20.11.15 12:02 kosmos
- 21.11.15 09:05 Trybun
- 23.11.15 10:08 Chris
- 23.11.15 14:51 Trybun
- 26.11.15 08:08 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=