    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ORANŻADA - brak zasiegu bo zlikwidowali BTS - jak ugryźć?
    Date: Sun, 04 Oct 2009 20:38:08 +0200

    Olgierd pisze:

    > Podobna sytuacja była jakiś czas temu w Radomsku, gdzie Era też wyłączyła
    > jakiś BTS i kupa ludzi nie miała sygnału.

    Hmm... Jestem ciekaw dlaczego zlikwidowali. Czyżby efekt działań
    "terrorystycznych" ze strony emerytek przekonany o szkodliwości
    "promieniowania"?
    Sam przerabiam właśnie to samo. Play chce uszczęśliwić moją okolicę
    zasięgiem 3G. Niestety pojawiła się grupa ludzi (przeważnie starszych,
    choć nie tylko) przekonanych, że taka wieża wywołuje wszelkie możliwe
    schorzenia - zaczynając od zespołu downa, przez wszystkie możliwe
    nowotwory na mutacjach genetycznych skończywszy.

    Byłem na zebraniu w tej sprawie. Tyle głupot jak wtedy nie słyszałem
    nigdy. W świadomości tych ludzi niewinny nadajnik o stosunkowo
    niewielkiej mocy urósł do rozmiaru Czarnobyla na czterdziestometrowym
    metalowym słupie. ;)