eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmORANGE? Si, si, bordello!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2009-09-30 13:22:59
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "PWK" <p...@i...pl> writes:

    > Z własnego doświadczenia... swego czasu działanie tepsianego opiekuna
    > klienta mojej firmy spowodowalo odłączenie całej wiazki ISDN i kilkanaście
    > miesięcy prostowania faktur. Na szczęscie firma spadła z kluczowych do
    > biznesu i jest względny spokój.
    > Więc może za dużo dzwonisz w tym Orangutanie? :)

    Zadziwiajace. Firma gorzej traktuje lepszych klientow?

    MJ


  • 12. Data: 2009-10-01 10:19:22
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Kotletty" <j...@w...pl>
    > "Pana firma ma TERAZ status klienta kluczowego, a dostęp
    > do Orange on-line nie jest możliwy dla takich klientów.
    > Musi się Pan skontaktować z administratorem numerów
    > w Waszej firmie, albo z opiekunem firmy. Tylko taka
    > osoba może Panu udostępnić dane z on-line."

    Dzwonisz do opiekuna firmy i prosisz o wypisanie z klientow
    kluczowych lub ustawienie sie skutecznie na administratora.
    A jak nie pomoze .. liscik do dyr od spraw marketingu ? Czy od razu
    sekretarki prezesa ?

    Zawsze tez mozesz spytac jak przestac byc klientem kluczowym ?
    Zejsc ponizej 50 telefonow ? Play czeka :-)

    J.


  • 13. Data: 2009-10-01 10:27:41
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >> "Pana firma ma TERAZ status klienta kluczowego, a dostęp
    >> do Orange on-line nie jest możliwy dla takich klientów.
    >> Musi się Pan skontaktować z administratorem numerów
    >> w Waszej firmie, albo z opiekunem firmy. Tylko taka
    >> osoba może Panu udostępnić dane z on-line."
    >
    > Dzwonisz do opiekuna firmy i prosisz o wypisanie z klientow kluczowych
    > lub ustawienie sie skutecznie na administratora.
    > A jak nie pomoze .. liscik do dyr od spraw marketingu ? Czy od razu
    > sekretarki prezesa ?

    LUDZIE!!! Czytajcie ze zrozumieniem i odpowiadajcie do rzeczy!!!

    Jak on ma zadzwonić do opiekuna, skoro danych opiekuna NIE ZNA I NIKT
    MU NIE CHCE ICH PODAĆ??? I w ogóle nikt go o mianowaniu jakiegoś
    opiekuna nie zawiadomił???

    MJ


  • 14. Data: 2009-10-01 12:38:57
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski wrote:
    >
    >
    > Jak on ma zadzwonić do opiekuna, skoro danych opiekuna NIE ZNA I NIKT
    > MU NIE CHCE ICH PODAĆ??? I w ogóle nikt go o mianowaniu jakiegoś
    > opiekuna nie zawiadomił???
    >
    A dodatkowo to on chyba malenkie dziecko jest.
    Ja juz tego samego dnia, jak bym to wykryl nieprawidlowosci, osobiscie
    odwiedzilbym biuro Orange i zlozyl pisemnie stosowne dyspozycje wraz z
    zadaniem odszkodowania.
    To zawsze skutkuje.

    Pozdrawiam, leszek


  • 15. Data: 2009-10-01 15:11:39
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > LUDZIE!!! Czytajcie ze zrozumieniem i odpowiadajcie do rzeczy!!!
    >
    > Jak on ma zadzwonić do opiekuna, skoro danych opiekuna NIE ZNA I NIKT
    > MU NIE CHCE ICH PODAĆ??? I w ogóle nikt go o mianowaniu jakiegoś
    > opiekuna nie zawiadomił???

    Dlatego ode mnie na PW dostał numer tel i mail do koordynatora
    regionalnego Orange.
    Swoją droga ciekawe czy pomogło?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040
    Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027



  • 16. Data: 2009-10-01 15:13:32
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > Play czeka :-)

    Z czym?
    Z minutą 0,29 w zamian za brak dodatkowych usług dla biznesu?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040
    Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027



  • 17. Data: 2009-10-01 17:51:36
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Flo pisze:

    > Dlatego ode mnie na PW dostał numer tel i mail do koordynatora
    > regionalnego Orange.
    > Swoją droga ciekawe czy pomogło?

    Dziękuję tą drogą. Dopiero jutro będę miał na to czas.
    Jeśli już ponad rok minął, miałem możliwość poćwiczyć
    cnotę cierpliwości. Oczywiście zawiadomię o skutku.

    Jan


  • 18. Data: 2009-10-02 13:07:21
    Temat: ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe!
    Od: Jan Kotletty <j...@w...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Ja juz tego samego dnia, jak bym to wykryl nieprawidlowosci, osobiscie
    > odwiedzilbym biuro Orange i zlozyl pisemnie stosowne dyspozycje wraz z
    > zadaniem odszkodowania.
    > To zawsze skutkuje.

    Może emeryt pozwoliłby sobie na jeżdżenie po zakorkowanych
    ulicach. Skoro korzystam z banków poprzez Internet,
    a także z kuriera, który oszczędza mi czasu dojeżdżając
    do mnie, nie będę tam jeździł osobiście. Przynajmniej
    do czasu, aż umowa terminowa się nie skończy. Zobaczymy,
    a nuż ktoś odpowiedzialny się ocknie.

    Tymczasem sprawy się posunęły naprzód o tyle, że od
    wczoraj WIEM JUŻ (!!!), kto jest opiekunem mojej instytucji
    z ramienia ORANGE. Ten mój duży krok okazał się jednak
    niewystarczający. Nadal nie mam kontaktu z tą osobą.
    Ma wolne, zdaje się z powodu opieki nad dzieckiem.
    Wiem już nawet i to, kto jest jej przełożonym. On to
    ma zadecydować, kto zastąpi nieobecną opiekunkę firmy.
    Niestety - mimo kilkunastu prób nie złapałem gościa.
    Chyba sobie wyszedł na dłużej z pracy?

    Ciekawe jest, skąd o tym wiem. Otóż przyszło mi na myśl,
    żeby o to zapytać naszą byłą opiekunkę z TP SA. Jako
    że obie firmy są obecne na tej samej witrynie internetowej.
    I trafiłem w dziesiątkę! Okazało się, że ten pomysł
    o uznaniu nas za kluczowych wyszedł właśnie z unifikacji
    systemów obsługi w obu firmach. Niestety - moja rozmówczyni
    już od ponad roku nie jest naszą opiekunką i nic mi
    nie pomogła teraz w odkręceniu tej zaszłości. Podała mi
    jednak namiary na ww. dwie osoby władne w kwestii opieki
    nade mną. Jak na razie są to dla mnie osoby takie bardziej
    wirtualne. Teraz zadzwonię jednak do tej pani z Olsztyna.

    Uczymy się do końca swoich dni, jak widać.

    Jan


  • 19. Data: 2009-10-02 14:45:11
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe!
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Jan Kotletty pisze:
    > cpt. Nemo pisze:
    >
    >> Ja juz tego samego dnia, jak bym to wykryl nieprawidlowosci, osobiscie
    >> odwiedzilbym biuro Orange i zlozyl pisemnie stosowne dyspozycje wraz z
    >> zadaniem odszkodowania.
    >> To zawsze skutkuje.
    >
    > Może emeryt pozwoliłby sobie na jeżdżenie po zakorkowanych
    > ulicach. Skoro korzystam z banków poprzez Internet,
    > a także z kuriera, który oszczędza mi czasu dojeżdżając
    > do mnie, nie będę tam jeździł osobiście.

    Łojeju, przecież wystarczyło wysłać list polecony.
    To też za trudne?

    Pozdro
    --
    Borafu


  • 20. Data: 2009-10-02 14:53:03
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe!
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Borafu pisze:

    > Łojeju, przecież wystarczyło wysłać list polecony.

    I co to da?
    Moja ostatnia reklamacja w Orange nie doczekała się odpowiedzi, a na
    poprzednią czekałem 3 miesiące.
    Efekt.... pomimo jako takiego zadowolenia z usług odchodzę sukcesywnie
    ze wszystkimi numerami do innej sieci.

    Pracowałem w Orange i znając od wewnątrz problemy z obsługą klienta
    odszedłem.
    Mój ostatni klient w Orange zapragnął włączyć sobie usługi on-line na
    stronie operatora. Coś poszło nie tak i przez kolejne 10 miesięcy trwały
    przepychanki aby anulowano zlecenie, które nie zostało zrealizowane, a
    za to zablokowało wykonywanie operacji na numerze. Klient na swoim
    numerze nic nie mógł zrobić. Nawet głupiej lojalki nie mógł podpisać.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040
    Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń
    +48 607 600 027


strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: