  • 21. Data: 2009-10-02 16:06:14
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello! - Idzie nowe!
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Flo pisze:

    > I co to da?
    No, to zależy od oceny sytuacji, przywiązania do numerów itp.
    Przy dobrym sformułowaniu treści pisma i braku odpowiedzi otwierają Ci
    się różne, zamknięte wcześniej drogi, jak choćby odszkodowanie czy
    zerwanie umowy bez żadnych opłat. Może będzie potrzebny sąd, ale oni też
    trochę rozumieją i za daleko nie chcą się zwykle zapuścić.

    Postawienie drugiej strony w sytuacji kiedy to jej zaczyna zależeć
    zawsze się opłaca.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 22. Data: 2009-10-02 16:24:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Borafu pisze:

    > przywiązania do numerów itp.

    To już nie problem

    > Przy dobrym sformułowaniu treści pisma i braku odpowiedzi otwierają Ci
    > się różne, zamknięte wcześniej drogi, jak choćby odszkodowanie czy
    > _zerwanie umowy bez żadnych opłat_.

    To też już nie problem przy przejściu do innego opa z wielkiej 3.

    > Może będzie potrzebny sąd, ale oni też
    > trochę rozumieją i za daleko nie chcą się zwykle zapuścić.

    Od czasu jak stopniowo w Orange ustawili się ludzie z Centertela jakość
    obsługi, oferty itp są na dużo niższym poziomie niż np 2 lata temu.

    > Postawienie drugiej strony w sytuacji kiedy to jej zaczyna zależeć
    > zawsze się opłaca.

    To fakt.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 23. Data: 2009-10-02 18:36:07
    Temat: Re: ORANGE? Si, si, bordello!
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Oct 2009 14:38:57 +0200, cpt. Nemo wrote:
    >A dodatkowo to on chyba malenkie dziecko jest.
    >Ja juz tego samego dnia, jak bym to wykryl nieprawidlowosci, osobiscie
    >odwiedzilbym biuro Orange i zlozyl pisemnie stosowne dyspozycje wraz z
    >zadaniem odszkodowania.
    >To zawsze skutkuje.

    W Orange tez skutkuje ?
    Bo w TP to by ci powiedzieli ze jestes nieuprawniony, musi przyjsc
    prezes z dowodem zeby zlozyc dyspozycje :-)

    A odszkodowanie .. "na podstawie umowy i regulaminu odszkodowanie nie
    przysluguje". Bo i za co :-)

    J.

  • 24. Data: 2009-10-02 18:38:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 02 Oct 2009 15:07:21 +0200, Jan Kotletty wrote:
    >Tymczasem sprawy się posunęły naprzód o tyle, że od
    >wczoraj WIEM JUŻ (!!!), kto jest opiekunem mojej instytucji
    >z ramienia ORANGE. Ten mój duży krok okazał się jednak
    >niewystarczający. Nadal nie mam kontaktu z tą osobą.

    A probowales ty inaczej - zadzwonic do bok, i niech przekaza
    opiekunowi zeby zadzwonil.

    Mozna cos wspomniec o 50 aktywacjach :-)

    J.

  • 25. Data: 2009-10-03 15:56:22
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Kotletty" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może emeryt pozwoliłby sobie na jeżdżenie po zakorkowanych
    > ulicach.

    To jezdzij tramwajem bedzie szybciaj, jak taka z Ciebie niezdara :)
    Ja wole siasc na motocykl i w dowolne miejsce Warszawy o dowolnej
    godzinie dojechac w kilka minut :)
    Inna sprawa zima, ale wtedy i tak tlok sporo mniejszy, szczegolnie w dni
    kiedy sypnie z centymetr sniegu, wtedy znowu robi sie luzno na miescie i
    mozna autkiem szybciorem dojechac :

    > Skoro korzystam z banków poprzez Internet,
    > a także z kuriera, który oszczędza mi czasu

    Acha, jak piszesz juz z rok Ci oszczedzili odcinajac od zarzadzania :)

    A tak na marginesie to poszukuje firm ktore maja w Orange choc jeden
    Mix, a juz najlepiej Mix ktory przeniesli z POPa. Szykuje sie fajna
    aferka :)

  • 26. Data: 2009-10-03 15:59:45
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Od czasu jak stopniowo w Orange ustawili się ludzie z Centertela
    jakość
    > obsługi, oferty itp są na dużo niższym poziomie niż np 2 lata temu.

    Duzo nizszy poziom to sie pojawil jak przejeto IDEE i "ludzie z
    Centertela" odeszli a na ich miejsce przyszli milosnicy francuskiego
    zarzadu. I caly czas ow poziom spada.

    Pozdrawiam, Leszek

  • 27. Data: 2009-10-03 18:25:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Flo wrote:

    > Od czasu jak stopniowo w Orange ustawili się ludzie z Centertela jakość
    > obsługi, oferty itp są na dużo niższym poziomie niż np 2 lata temu.

    Tak w kwestii formalnej: a przedtem kto się tam ustawił? Ludzie z PTC
    czy Polkomtela? :-)

    M.

    PS. Dwa lata... Ech, szkoda, że jesteś za młody, żeby pamiętać "poziom"
    a bardziej pion obsługi na początku Idei...

  • 28. Data: 2009-10-03 20:05:26
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:ha84vd$ok3$1@news.onet.pl...

    > PS. Dwa lata... Ech, szkoda, że jesteś za młody, żeby pamiętać
    "poziom"
    > a bardziej pion obsługi na początku Idei...

    Lacznie z kawa czy herbata w salonach :)
    Lza sie w oku kreci.

    Pozdrawiam, Leszek