  • 1. Data: 2012-07-05 13:24:09
    Temat: ORANGE Rozmowy bez limitu w Orange
    Od: "Mar" <o...@p...onet.pl>

    Rozmowy bez limitu w Orange za 44,43zł - jak można wejść w ten abonament?
    Tylko w salonie?
    Formularze na stronie orange nie działają.
    W ogóle sprzedają tę ofertę czy tylko reklamują dla picu?

    --
    Mar

  • 2. Data: 2012-07-06 16:10:51
    Temat: Re: ORANGE Rozmowy bez limitu w Orange
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Mar" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rozmowy bez limitu w Orange za 44,43zł - jak można wejść w ten abonament?
    > Tylko w salonie?
    > Formularze na stronie orange nie działają.
    > W ogóle sprzedają tę ofertę czy tylko reklamują dla picu?

    ależ jest
    http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,ti
    tle,Rozmowy-bez-limitu,article.html

    nielimitowane tylko w orange
    do pozostałych 350minut, ~12,7gr/min (44,43/350)

    erator/

  • 3. Data: 2012-07-09 08:50:46
    Od: "Mar" <o...@p...onet.pl>

    < ależ jest
    <
    http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,ti
    tle,Rozmowy-bez-limitu,article.html

    Ale co wynika z tego, że jest artykuł na stronie? Wiem, że jest.
    Ale nie da się wysłać formularza z zamówieniem. Nawet gdy zadzwoniłem na
    infolinię, pan mi powiedział, że taryfy nie można uruchomić.
    Więc o co chodzi? Tylko o to żeby pochwalić się, że MY ORANGE też mamy taką
    taryfę (ale i tak jej nie kupisz)?

    --
    Mar