eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępneRe: ORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
    ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ORANGE:Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne
    Date: Mon, 02 Jul 2012 19:05:40 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <jsskd4$kfn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <jss42n$r1g$2@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1341248740 20983 91.145.138.83 (2 Jul 2012 17:05:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jul 2012 17:05:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <jss42n$r1g$2@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1032964
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-07-02 14:26, Animka pisze:
    > Przepraszamy ale informacje są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj
    > ponownie później.
    >
    > To jakaś paranoja. Nie mozna wysłać ani reklamacji ani zapytania chociaż
    > jestem zalogowana.

    Chciałem dzisiaj z Orange On-Line wysłać zgłoszenie reklamacyjne, bo z
    początkiem lipca nie pojawiła się nowa pula bezpłatnych 30 SMS-ów do
    wykorzystania. Próbowałem wysłać przez formularz po zalogowaniu na
    koncie, ale "nie szło". Poza tym zginęło gdzieś archiwum poprzednich
    wysłanych zgłoszeń. No to wysłałem z konta mailowego @orange.pl
    podpisując się imieniem i nazwiskiem. Po 2,5 h dostałem SMS-em info, że
    na maila przyszła odpowiedź z BOK. Zaglądam na skrzynkę e-mail
    @orange.pl przez panel Orange On-Line a tam:

    >
    Dziękuję za przesłaną korespondencję. Uprzejmie informuje, że abyśmy
    mogli szczegółowo sprawdzić sytuację na Pana koncie, niezbędne będzie z
    Pana strony podanie następujących danych:

    - Imię, nazwisko, adres i PESEL zarejestrowanego Właściciela
    - numer telefonu, którego sprawa dotyczy
    - kod PUK (w przypadku numeru na kartę, który nie jest zarejestrowany)

    Dane te pozwolą na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi drogą
    poczty elektronicznej.
    >

    Niech ich jasny ch... strzeli, jeśli nie mogą ustalić kto do nich wysyła
    mail z konta. Nota bene minęło już regulaminowych 30 dni, w których
    mieli się ustosunkować do poprzedniego zapytania.

    Może czas znowu ich do UKE zakapować? W dupie mają własny regulamin.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: