  • 81. Data: 2012-04-30 01:15:04
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 30 Kwi, 00:50, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Terry Jonesty" 3...@c...goog
    legroups.com

    > : Tu "na parterze" walka z takimi zjawiskami to "syzyfowe prace", nie utniesz łba
    Hydrze...

    > Ależ utnę -- przeniosę się na przykład do Playa i Era straci
    > klienta. Jeśli każdy przejdzie do tej sieci, która blokuje
    > takie SMSy, Era albo zbankrutuje, albo poprosi o dotacje, :)

    ależ POprosi i dostanie! jeszcze zwolnienia POdatkowe w ramach
    zachęty obcych inwestorów

    > Obok 4 wielkich (Play, Era, Plus, Orange) jest cała masa wirtualnych.

    jak rynek zostanie POpsuty przez "liberalną" władzę to kiełkująca
    konkurencja podwyższy ceny oferty i pogorszy jakość

    > Za jakiś czas komórki ustąpią VoIPom. Aero daje 512 kb/s za free.
    > Postawienie VoIPowego telefonu softowego na smartfonie chyba jest
    > proste. :) Oszczędność na bramce i na kosztach. :)

    LOBBYNG niedopuści i POsłuszna władza wprowadzi stosowne ustawy
    zabraniające takich praktyk

  • 82. Data: 2012-04-30 01:15:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Terry Jonesty" 1...@e...goog
    legroups.com

    > : może wytropią po billingu i potem przyjda rano kolbami łomocąc w drzwi?

    > Wcześniej czy później -- tak zaczyna się każda przygoda typu Hitleryzm.

    : jasne, a zaczyna się od gebelsyzmu tefał-cośtam-owego...

    Zaczyna się od dziarskich przekrętów i zgniatania.rozdeptywania mięczaków.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 83. Data: 2012-04-30 01:31:50
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 16:15:04 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

> [...]
    > konkurencja podwyższy ceny oferty i pogorszy jakość
    >
    > LOBBYNG niedopuści i POsłuszna władza wprowadzi stosowne ustawy

    Uparłeś się koniecznie podtrzymać stereotyp kieleckiego buraka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 84. Data: 2012-04-30 12:02:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" 1...@l...institute.com

    > Uparłeś się koniecznie podtrzymać stereotyp kieleckiego buraka?

    Diabli wiedzą, skąd bierze się chęć okradania w majestacie prawa,
    ale zazwyczaj przykład idzie z góry, a że wielcy władcy kradną
    i oszukują nagminnie, więc i palanty takie jak Era kradną.

    Kaczyńskie nie wpuściły mnie na spotkanie z wyborcami -- opłacone
    przez wyborców i przygotowane wyborcom. Innych swych nadzorców,
    pielęgniarki, Kaczyński chciał przegonić za pomocą policji.

    Mniejszy palant, cieć wyrzucał mnie (wezwał policję) z lokalu,
    którego ja byłem współwłaścicielem, a cieć jedynie dzierżawcą
    (czyli wynajmującym). Na dodatek wyrzucał mnie w godzinach
    swego ,,urzędowania'' w tym pomieszczeniu, nazywając mnie
    swoim lokatorem.

    Od dawna urzędnicy polscy w majestacie prawa skubią swych
    zleceniodawców (bo jednak nie podatnik żyje dla urzędnika,
    ale urzędnik dla podatnika) zatem być może i przykład
    okradania idzie z góry.

    -=-

    Ja jednak upatruję innego scenariusza -- rabowane złotówki
    trafiają w końcu na konta Kościoła, aby (na przykład) ksiądz
    Wojciech Łazewki mógł poruchać studentki. :)

    Łazewkiego spotkałem około północy nad jeziorem, na terenie
    sanktuarium w Studzienicznej, gdy ,,asystowały'' mu dziewczęta
    w wieku studenckim.

    [i na pewno nie było tam chamskiego seksu na sucho -- bo trwa
    była zupełnie mokra, jako że od dawna padały tam deszcze]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 85. Data: 2012-05-01 11:56:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 23 Apr 2012 09:13:31 -0700 (PDT), Yerine Ictimai
    <y...@g...com> wrote:

    >JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

    Normalnie. Czytałeś regulamin?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 86. Data: 2012-05-01 12:39:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" f...@4...com

    > Normalnie. Czytałeś regulamin?

    Ja nie zamierzam. Wolę tych operatorów, którzy blokują takie ,,dobrodziejstwa''.
    Uczciwy człowiek woli pracować i zarabiać. Jerzu woli udawać psychiatrę, gdyż
    nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie o to chodzi, aby chwycić jakiś fach
    i kraść (jak Era/T-Mobile), ale o to, aby umieć pracować.

    Niektórych podniecają wysokie rachunki wystawiane przez Erę -- dobre, bo drogie.
    Słaby zasięg, granie na czekanie, raz nie mogłem dodzwonić się nawet na policję
    (bez karty telefon nie działa poprawnie, więc nie mogłem dzwonić bez karty) na
    dodatek głupie dowcipy (albo znowu nie domyła się, albo nie domyła obory, bo
    śmierdzi) płatne i masa reklam zaśmiecających telefon... Teraz jeszcze
    znikające złotówki.

    -=-

    Jerzu uważa, iż czytanie jest trudną sztuką, której posiadaniem zaszokuje
    grupowiczów. :)

    -=-

    Są normy ogólne, przyjęte przez społeczeństwo. Te normy zabraniają
    okradania czy rabowania. Regulaminy nie mogą tych norm łamać. Co
    wówczas, gdy jakiś regulamin pozwala na zabijanie wchodzących do
    Ery klientów? Frustrat jerzu wie, że nijak uczciwie nie zarobi,
    bo poza czytaniem niewiele umie, zatem wspiera złodziei i oszustów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 87. Data: 2012-05-01 12:42:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 23 Apr 2012 10:41:52 -0700 (PDT), Yerine Ictimai
    <y...@g...com> wrote:

    >a GDZIE jest napisane w tym "regulaminie" na tej stronie że za
    >ODBIERANIE ich SMSów trzeba płacić??? i to słono!!!

    "Będziesz otrzymywać 3 treści do pobrania tygodniowo w cenie 6,15zł za
    sms (plus dodatkowe opłaty operatora sieci) dopóki nie wyślesz STOP
    FUN na nr 60566."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 88. Data: 2012-05-01 12:54:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 1 May 2012 12:39:57 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie o to chodzi, aby chwycić jakiś fach
    >i kraść (jak Era/T-Mobile), ale o to, aby umieć pracować.

    I błąd. Bo jakbyś przeczytał regulamin, to byś wiedział, za co masz
    zapłacić. Ale nie, lepiej nie czytać a potem swoje żale wylewać na
    newsach.
    A o mnie się nie martw.

> [...]
    >śmierdzi) płatne i masa reklam zaśmiecających telefon... Teraz jeszcze

    Jak ktoś daje się rąbać, to jego wina. Mnie Era nie okrada. Ba, nie
    okrada nawet mojej małzonki ani córki. Nie dostaję żadnych reklam,
    dowcipów. Może po prostu trzeba czasem pomysleć?

    >Jerzu uważa, iż czytanie jest trudną sztuką, której posiadaniem zaszokuje
    grupowiczów. :)

    Czytanie Twoich wypocin to trudna sztuka, fakt. I pewnie parę osób
    jeszcze mi przyzna rację.

> [...]
    >Ery klientów? Frustrat jerzu wie, że nijak uczciwie nie zarobi,
    >bo poza czytaniem niewiele umie, zatem wspiera złodziei i oszustów. :)

    Kto tu jest frustratem, to widać. Czy ja się skarżę, że mnie ktoś
    okrada?
    W tych konkursach nikt nikogo nie okrada. Po prostu jeden baran mysli,
    że ktoś mu za darmo da ipada i wysyła swój numer gdzieś tam, nawet nie
    wiadomo gdzie. A potem wylewa swoje żale, że mu ktoś kradnie (co nie
    jest prawdą, bo wyraził na to zgodę) pieniądze z konta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 89. Data: 2012-05-01 13:13:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" f...@4...com

    > I błąd. Bo jakbyś przeczytał regulamin, to byś wiedział, za co masz
    > zapłacić.

    Już pierdoło pisałem wiele razy -- pierwsze pobranie miało miejsce
    bez jakiegokolwiek mego udziału, czego regulamin nie przewidywał.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 90. Data: 2012-05-01 13:14:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 12:39:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "jerzu" f...@4...com
    > Ja nie zamierzam. Wolę tych operatorów, którzy blokują takie ,,dobrodziejstwa''.

    A regulamin czytales ?

    "Usługa jest dostępna dla użytkowników sieci GSM PTK Centertel Sp. z o.o.,
    Polkomtel S.A., P4 Sp. z o.o., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. "

    > Uczciwy człowiek woli pracować i zarabiać. Jerzu woli udawać psychiatrę, gdyż
    > nie zdaje sobie sprawy z tego, że nie o to chodzi, aby chwycić jakiś fach
    > i kraść (jak Era/T-Mobile), ale o to, aby umieć pracować.

    Takie czasy - kapitalizm, musisz byc ciagle czujny, bo "oni chca mnie
    okrasc" :-)

> [...]
    > (bez karty telefon nie działa poprawnie, więc nie mogłem dzwonić bez karty)

    Wiekszosc chyba umozliwia.
    Probowales 112 bez karty ?

    J.