  • 11. Data: 2012-04-23 19:43:19
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 23, 7:30 pm, Skylla <s...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    bb.googlegroups.com...

    > Tym niemniej konkurs jest oszukańczy, bo na stronie czytasz, że już
    > wygrałeś nagrodę i masz ją tylko odebrać.
    > Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.

    jakie zgłosić - PROKURATOR Z URZĘDU winien to ścigać!

  • 12. Data: 2012-04-23 19:43:46
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:nwu4rs51vd35$.dlg@lepper.institute.com...

    > A co w tym takiego niemożliwego?

    Ja do kogoś dzwonię lub wysyłam SMS, to moja inicjatywa, nie powinno być że
    ktoś jeszcze za to ma płacić, to jest polem do nadużyć, zwłaszcza widać to
    strony yurmobile (nawet nie mają poprawnego url), naciąganie weszło na nowy
    poziom, już nie wystarczy powiedzieć wygrałeś tylko wyślij SMSa ale nawet
    zapłacisz za to co wyślą do ciebie.

  • 13. Data: 2012-04-23 19:46:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:43:46 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
    > poziom, już nie wystarczy powiedzieć wygrałeś tylko wyślij SMSa ale nawet

    Kto zamawia, ten płaci.
    Jak ci przywiozą pizzę, to też mówisz, że nie zapłacisz, bo to oni
    przywieźli?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 14. Data: 2012-04-23 19:48:38
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:d3xww66n79bq$.dlg@lepper.institute.com...
    > Kto zamawia, ten płaci.
    > Jak ci przywiozą pizzę, to też mówisz, że nie zapłacisz, bo to oni
    > przywieźli?

    Zamawia się iPada na nie płatne SMS-y za które nic nie ma.

  • 15. Data: 2012-04-23 19:49:12
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:ih7v5nsy4nzj.dlg@lepper.institute.com...

    > To nic się nie stanie.

    Jak to nic? ktoś będzie dostawał SMS-y za które będzie płacił.

  • 16. Data: 2012-04-23 19:51:31
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 23, 7:46 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > Kto zamawia, ten płaci.
    > Jak ci przywiozą pizzę, to też mówisz, że nie zapłacisz, bo to oni
    > przywieźli?

    ALE KTO TU ZAMAWIAŁ ICH PIEPRZONE SMSy ZA 7 ZŁOTYCH !!!!!!

    oferowali że mają PRZYSŁAĆ iPADA !!!!!!!!

    thats all

  • 17. Data: 2012-04-23 19:52:34
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    u...@u...gov.pl

  • 18. Data: 2012-04-23 19:55:33
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > ALE KTO TU ZAMAWIAŁ ICH PIEPRZONE SMSy ZA 7 ZŁOTYCH !!!!!!
    > oferowali że mają PRZYSŁAĆ iPADA !!!!!!!!

    Wszystkim pokrzywdzonym powinni wracać po iPadzie. Ale ich oszustwo nie
    różni się od spamu nigeryjskiego, mówią że coś dadzą a wyłudzają pieniądze,

  • 19. Data: 2012-04-23 19:59:34
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    wiadomościnews:387e2013-b878-44e4-ab94-9d4876d0deec@
    h20g2000yqd.googlegroups.com...

    > Wszystkim pokrzywdzonym powinni wracać po iPadzie. Ale ich oszustwo nie
    > różni się od spamu nigeryjskiego, mówią że coś dadzą a wyłudzają pieniądze,

    Jezuuuu - CO TO ZA KRAJ !!!!!!!!!

    co się porobiło z tej Polski!

  • 20. Data: 2012-04-23 20:01:13
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 23, 7:52 pm, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1a892cb9-1c19-4b37-83b1-01974367a05a@
    h9g2000yqe.googlegroups.com...>> Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do
    UOKiK.

    > u...@u...gov.pl

    w tej "ZABAWIE" pilny obowiązek ma wziąć PROKURATOR