  • Data: 2010-05-28 10:14:13
    Temat: Re: [OPEL] Zapalająca się kontrolka chyba sondy lambda
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    G.K. wrote:
    > Myślicie, że gazownik coś spiepszył?

    Gazownicy ogólnie pieprza wszystko:

    a) odcięcie wtryskiwaczy zrobione na zasadzie "czesiek, weź poskrecaj te
    druty palcami". Efektem czego silnik na benzynie działał podczas skretów
    w lewo, a podczas jazdy na wprost jak traktor. Inny pokemon chciał mi
    juz sciągać głowicę bo to na pewno zawory.

    b) zamienione druty emulatora sondy. Dobrze ze dorwalem schemat
    podpięcia, bo kazdy mówił "panie dobrze jest, czarny zawsze do sondy
    leci" i zalecali zmiane parownika, na pewno pomoże na świecenie się
    kontrolki.

    c) Przełacznik gaz-benzyna miał uszkodzony pin i czasami rozlaczał się
    podczas jazdy zostawiając mnie bez zasilania w _jakiekolwiek_ paliwo.
    Komus sie połamał i został zalutowany i urwał się. Nawet wiem kto urwał,
    tak to był gazownik.

    d) Strzelał w kolektor. Mówie gazownikowi czy to nie kable albo swiece.
    Nie, panie, trzeba zmienić mieszalnik, zatkany pewno. Ehh, zmieniłem
    kable i swiece i działał bez strzału przez rok.