  • 11. Data: 2012-01-04 10:52:48
    Temat: Re: [ONET] znów jakieś bzdury piszą
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jacek Midura

    > AUTOSTRADY
    > styczeń-sierpień 2010: wypadków 186, rannych 277, zabitych 21
    > styczeń-sierpień 2011: wypadków 155, rannych 241, zabitych 29
    >
    > DROGI EKSPRESOWE
    > styczeń-sierpień 2010: wypadków 97, rannych 129, zabitych 25
    > styczeń-sierpień 2011: wypadków 91, rannych 142, zabitych 14
    >
    > Niech sobie każdy interpretuje, jak chce. Ale żeby z nich wynikał
    > związek zwiększenia dopuszczalnej prędkości ze wzrostem liczby zabitych
    > to bym nie powiedział. Zarówno wypadków, jak i rannych i zabitych jest
    > mniej. A sumaryczna długość tych dróg wzrosła.

    Szczególnie, że liczba zabitych na autostradach *i* drogach ekspresowych
    SPADŁA. Zastanawia mnie, jakim iq trzeba dysponować, żeby mając do
    dyspozycji takie dane napisać artykuł z taką konkluzją?

  • 12. Data: 2012-01-04 11:02:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale też jest jedna sensowna opinia (już nie powtarza w przedrukach):
    > "Eksperci wiążą też wzrost liczby wypadków z wprowadzeniem w połowie
    > 2011 r. systemu elektronicznego poboru opłat drogowych, tzw. e-myta. -
    > Część kierowców ciężarówek zaczęła korzystać z bocznych dróg, by uniknąć
    > opłat. Do wypadków na gorszych drogach może dochodzić np. podczas prób
    > wyprzedzania - spekuluje Badyda."

    Do tego deszczowe lato, a więc słabsze warunki. No i sporo ludzi
    zrezygnowało z urlopów w Tunezji i Egipcie, zakładam że duża część
    spędziła je w Polsce co też przełożyło się na większy ruch.

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-04 11:03:17
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 04 Jan 2012 09:52:48 GMT, to napisał(a):

    > Szczególnie, że liczba zabitych na autostradach *i* drogach ekspresowych
    > SPADŁA. Zastanawia mnie, jakim iq trzeba dysponować, żeby mając do
    > dyspozycji takie dane napisać artykuł z taką konkluzją?

    Wystarczy pracować w naczelnym organie PiS. Zauważ, że Onet tylko
    przekopiował artykuł z Rzeczpospolitej. Jutro redaktor Semka będzie
    grzmiał, że to wina PO, a wkrótce jakiś geniusz w sejmie zażąda powołania
    komisji śledczej.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 14. Data: 2012-01-04 11:05:58
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    to nabazgrał(a):

> [...]
    > SPADŁA. Zastanawia mnie, jakim iq trzeba dysponować, żeby mając do
    > dyspozycji takie dane napisać artykuł z taką konkluzją?

    Liczba wypadków na autostradach spadła ale liczba zabitych wzrosła ...
    znaczy trafili jakiegoś busa wracającego z sadu.

  • 15. Data: 2012-01-04 11:08:20
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    P.B. nabazgrał(a):

> [...]
    > przekopiował artykuł z Rzeczpospolitej. Jutro redaktor Semka będzie
    > grzmiał, że to wina PO, a wkrótce jakiś geniusz w sejmie zażąda powołania

    Coś muszą robić bo by się zanudzili na śmierć ...

  • 16. Data: 2012-01-04 11:10:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    >Do tego deszczowe lato, a więc słabsze warunki. No i sporo ludzi
    >zrezygnowało z urlopów w Tunezji i Egipcie, zakładam że duża część
    >spędziła je w Polsce co też przełożyło się na większy ruch.

    Ale ruch nam wzrasta systematycznie od 10 lat i powoduje spadek
    wypadkow.
    Bo i tak nie ma gdzie wyprzedzac :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-01-04 11:12:59
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 11:08:20 +0100, Chris napisał(a):

    > P.B. nabazgrał(a):

    > Coś muszą robić bo by się zanudzili na śmierć ...

    Nie mają "Angry Birds" na te swoje iPady?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 18. Data: 2012-01-04 11:13:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > Liczba wypadków na autostradach spadła ale liczba zabitych wzrosła ...

    Ale potrafisz czytać? ;) Pytam z ciekawości...

  • 19. Data: 2012-01-04 11:21:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin P.B.

    > Nie mają "Angry Birds" na te swoje iPady?

    Masz coś do tej gry? ;)

  • 20. Data: 2012-01-04 12:34:00
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 04 Jan 2012 10:21:38 GMT, to napisał(a):

    > begin P.B.

    > Masz coś do tej gry? ;)

    Do gry? Nic. Sam w nią młócę, jak uda mi się przegonić dzieciaki od tabletu
    żony. Tyle, że ja mam Androida i za tablet płaciłem pieniędzmi zarobionymi
    przez siebie, a nie zabranymi podatnikom.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek