  • 21. Data: 2012-01-04 12:37:20
    Temat: Re: [ONET] znów jakieś bzdury piszą
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-04 10:40, Arek pisze:
> [...]
    utostradach,1,4988720,wiadomosc.html

> [...]
    >
    > Reasumując o ile procent wzrosła nam liczba km autostradowych. Mimo, że
    > buduje się dość wolno to jednak będzie więcej niż 2,5%. I już to chyba
    > powinno wystarczyć. Ale dodajmy do tego brak zimy w tym roku, co zwykle
    > wpływa na zwiększenie wypadków. I jakoś te 2,5% uzbieramy. Ba nawet może
    > się okazać, że te 2,5% to znacznie mniej niż mogło by być gdyby nie
    > otwarto "tylu" autostrad.
    >
    > Wniosek? Nie robić autostrad:) Bo chyba o tym o ile zmniejszył się ruch
    > na innych drogach i jak tam zmieniła się liczba wypadków to już nikt nie

    Poprawka, źle doczytałem i nabrałem się na głupawy tytuł mówiący o
    żniwach na autostradach, a dane tyczyły się wszystkich dróg.

    A swoją drogą, dodali nowych bezpiecznych dróg, dodali FR podnoszących
    bezpieczeństwo a liczba wypadków wzrosła. Co na to Artur M.?

    Ale oficjalnie winą jest zwiększenie limitów, tak jakby ktoś faktycznie
    jeździł te 130 na autostradach przed zmianą limitów. Kto pisze takie
    cwane artykuły?

    A.

  • 22. Data: 2012-01-04 12:41:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2012 11:34, P.B. wrote:

    > Do gry? Nic. Sam w nią młócę, jak uda mi się przegonić dzieciaki od tabletu
    > żony. Tyle, że ja mam Androida i za tablet płaciłem pieniędzmi zarobionymi
    > przez siebie, a nie zabranymi podatnikom.

    Jest 11.34, siedzisz teraz w pracy, czy piszesz na grupie za własne
    pieniądze z własnego internetu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2012-01-04 12:43:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2012 11:34, P.B. wrote:

    > Do gry? Nic. Sam w nią młócę, jak uda mi się przegonić dzieciaki od tabletu
    > żony. Tyle, że ja mam Androida i za tablet płaciłem pieniędzmi zarobionymi
    > przez siebie, a nie zabranymi podatnikom.

    Jest południe, siedzisz teraz w pracy, czy może na grupie piszesz za
    własne pieniądze?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-01-04 12:52:17
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 04 Jan 2012 11:43:38 +0000, kamil napisał(a):

    > Jest południe, siedzisz teraz w pracy, czy może na grupie piszesz za
    > własne pieniądze?

    Słyszałeś kiedyś o zadaniowym systemie pracy. Czasem w południe piszę na
    grupy, kiedy indziej w nocy kończę pilny raport albo organizuję usuwanie
    awarii u klienta. Taka praca.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 25. Data: 2012-01-04 12:56:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2012 11:52, P.B. wrote:

    > Słyszałeś kiedyś o zadaniowym systemie pracy. Czasem w południe piszę na
    > grupy, kiedy indziej w nocy kończę pilny raport albo organizuję usuwanie
    > awarii u klienta. Taka praca.

    Słyszałem, bo też taką miałem i współczuję. ;)

    Jesteś wyjątkiem - OK. Ale raczej nie wszyscy tutaj pracują zadaniowo
    albo na nocnej zmianie w fabryce, a najaktywniejsze godziny na grupie to
    godziny pracy. Do narzekania na marnowanie cudzych pieniędzy za to
    wszyscy pierwsi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-01-04 13:13:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    >Ale tak swoją drogą, to nie każde auto jest dostosowane do jazdy z
    >prędkością 150 km/h po czymkolwiek,

    Jak niemieckie to kazde :-)

    >a już na pewno nie stary trup z
    >amortyzatorami wyciągniętymi ze złomowiska i oponami z kibla. IMHO

    a po co sprawne amory na nowej autostradzie ?

    >podniesieniu limitów powinien towarzyszysz jakiś rodzaj kampanii
    >informacyjnej (np. w zamian tych idiotyzmów i pijanych kierowcach
    >itp.).

    A po cholere ?
    a) sprawdz w statystykach ile jest z powodu usterek technicznych,
    b) przejedz sie na autostrade - kierowcy sami sie uspolecznili i
    czesciej jada 125 niz 150.

    J.

  • 27. Data: 2012-01-04 13:15:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > a po co sprawne amory na nowej autostradzie ?

    Zebys nie zaczelo Toba miotac jak szatan gdy mocniej zawieje po
    wyjezdzie za ekranu albo wykonasz nagly manewr omijajac przechodzacego
    przez jezdnie jezyka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2012-01-04 13:23:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-01-2012 11:10, J.F pisze:
    > Ale ruch nam wzrasta systematycznie od 10 lat i powoduje spadek wypadkow.

    Owszem, ale akurat chodzi mi o "sezonowe" wypadki. Coraz więcej Polaków
    robi wypad za granicę, zamiast tłuc 1000-1500km po Polsce.

    > Bo i tak nie ma gdzie wyprzedzac :-)

    No nie ma, a wyprzedzają i później są tego efekty :)

    --
    Paweł

  • 29. Data: 2012-01-04 13:35:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-01-2012 13:13, J.F pisze:
    > a po co sprawne amory na nowej autostradzie ?

    Zdziwiłbyś się :)

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2012-01-04 14:04:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    >Zdziwiłbyś się :)

    Ja tam nie wiem, w zadnym samochodzie nie zmienialem amorow bez
    potrzeby, a potrzeba byla dopiero wtedy jak calkiem sie urwaly.

    I co ? I nic, wczesniej jezdzily te auta calkiem dobrze, ale ja sie
    nie znam, moze znawcy by powiedzieli ze zle.

    Za to jak sie urwa dwa, to juz faktycznie jezdzic sie nie da.

    J.