  • Data: 2019-01-06 12:24:40
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 09:56:33 +0100, Cavallino napisał(a):
> [...]

    Przy spodziewanym drogim niemieckim paliwie i roznicach kursowych
    dobre i 15 litrow, a tu niespodzianka ...

    Kolejki chyba nie bylo ... za to w "fastfoodzie" czekalem ze 20 minut
    na posilek.

    > A przed Zgorzelcem, na stacji Carrefour, masz zawsze dużo taniej, nawet
    > niż we Wrocławiu.
    > Zjazd z A4 to raptem ze 2 km, a do tego możesz coś wciągnąć i toaletę
    > zaliczyć w kulturalnych warunkach, przed wjazdem do Niemiec....

    W Niemczech niekulturalnie ? :-)

    Carrefour nie zawsze czynny. I toalety na stacji nie ma.
    Trzeba kolejne kilometry po parkingu i korytarzach robic :-)
    No i w godzinach szczytu to wyjazd z parkingu bywa zakorkowany.

    Jak komus hotdog i kawa wystarczy, to blizej jest Orlen i jeszcze
    jedna stacja. I ceny tam nizsze niz na autostradzie, choc wyzsze niz
    na Crf.

    J.