  • Data: 2019-01-06 12:21:36
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-01-2019 o 11:11, cef pisze:

    > U mnie tak to nie działa.
    > Wydolność mam dobrą w godzinach przedpołudniowych
    > i od godz 7.00 do 15.00 mogę jechać jednym cięgiem i zależy mi wtedy na
    > pokonaniu maksimum dystansu. Po 15.00 jazda zaczyna być kłopotliwa,
    > postoje są wymuszane,
    > bo droga jest za wąska czyli zmęczenie, nerwy, bo kilometrów do celu nie
    > ubywa itd.
    > i te postoje muszą być już zbyt częste - średnia prędkość przejazdowa
    > spada mocno.
    > Wyjazd po południu w trasę autostradową ok 500km kiedyś był rzeczą
> [...]

    No ale przecież tutaj właśnie mówimy o wakacyjnych wyjazdach....
    Co do wcześniejszej kwestii trybu tirowca, to mamy to ustalone i pewnie
    z tym nic nie zdziałasz.

    A zatem - skoro na wakacje z natury rzeczy jedziesz, to czemu się
    stresować kilometrami i po co gnać, przy okazji niepotrzebnie
    przedrażając podróż?