-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!newsre
ader4.netcologne.de!news.netcologne.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l7kbo4$b8s$1@node2.news.atman.pl>
<529db62a$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
<l7kedl$364$1@news.dialog.net.pl>
<529e1624$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<l7l5or$dbg$1@node1.news.atman.pl>
<529e2108$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<l7l9h6$hec$1@node1.news.atman.pl>
<529e3cec$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
<l7lh8e$qc5$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l7lh8e$qc5$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: ON - pytanie laika
Date: Tue, 3 Dec 2013 22:35:35 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131203-1, 2013-12-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <529e4e91$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.169.24
X-Trace: 1386106513 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2158 79.184.169.24:52054
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513142
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l7lh8e$qc5$...@n...news.atman.pl...
>
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
> news:529e3cec$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> A skąd wiedzą, że to było letnie paliwo?
>
> Jeśli problemem są zatkane przewody paliwowe przy byle przymrozku, to
> raczej nie jest to olej zimowy.
Tyle że niekoniecznie chodzi o "byle przymrozek", ostatnich kilka lat było
mroźnych z temperaturami poniżej -20.
Co podczas jazdy oznacza jeszcze z 10 stopni mniej.
A na takie warunki zwykły olej zimowy zdecydowanie nie wystarcza, nawet
arktyczny nie daje rady, trzeba go wspomagać odpowiednimi specyfikami.
>
>> Bo obstawiam, że nie bardzo wiesz (albo oni), co konkretnie oznacza olej
>> zimowy.
>
> Zaczyna się mędrkowanie. Wiem o co chodzi z paliwami zimowymi
Z tego co piszesz wynika, że nie bardzo.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.13 22:39 masti
- 03.12.13 22:43 Przemek
- 03.12.13 23:09 J.F.
- 03.12.13 23:11 J.F.
- 03.12.13 23:16 J.F.
- 03.12.13 23:10 yabba
- 03.12.13 23:19 Wiwo
- 03.12.13 23:19 J.F.
- 03.12.13 23:21 yabba
- 03.12.13 23:39 cef
- 03.12.13 23:39 cef
- 04.12.13 00:04 Wiwo
- 04.12.13 00:19 Wiwo
- 04.12.13 00:21 Przemek
- 04.12.13 03:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=