    Date: Thu, 14 Aug 2014 19:13:36 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OFF-TOPIC Pszemola kilka pytań
    <53e361cd$0$2359$65785112@news.neostrada.pl> <lrvoig$kpl$1@dont-email.me>
    <53e36af5$0$2232$65785112@news.neostrada.pl> <lrvrke$84d$1@dont-email.me>
    <53e4d8ed$0$2246$65785112@news.neostrada.pl> <ls2ome$i0a$2@dont-email.me>
    <53e60f58$0$2362$65785112@news.neostrada.pl> <ls53kt$adj$1@dont-email.me>
    <53e61f30$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e8b339$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lsb6go$qke$1@mx1.internetia.pl>
    <53e9b84b$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <lscfae$6ki$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2014-08-12 09:03, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Co za różnica jak nazwiemy te dni ? Mnie "łikend" pasuje. Nie będę
    > mówił "sobotnio-niedzielne wolne" bo to głupie jest jak można jednym
    > słowem wyrazić i wszyscy rozumieją. Czyli tak to konkretnie
    > zdefiniowaliśmy bez internetu.

    Wiesz, na początku XX wieku z dnia na dzień Niemcy zostali urobieni
    przez propagandę do tego stopnia że w czasie ekstazy seksualnej zaczęli
    wykrzykiwać "Heil Hitler"... Gdy Goebbels zaczynał pranie niemieckich
    mózgów to tylko sie śmiali z małego człowieczka o krzykliwym głosie.
    Nachalne ładowanie głupot do głowy przyniosło efekt. Wydaje się że
    niczym się nie różnisz od tamtych Niemców, sorry jeżeli uraziłem.