eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyODB2 - ELM327Re: ODB2 - ELM327
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    news.interia.pl!not-for-mail
    From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ODB2 - ELM327
    Date: Thu, 06 Jun 2013 21:55:09 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <koqper$4vd$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <kolisn$nfl$1@usenet.news.interia.pl>
    <51ae514c$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <kolkcb$qd3$1@usenet.news.interia.pl>
    <51b08a10$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1370548507 5101 79.187.111.26 (6 Jun 2013 19:55:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jun 2013 19:55:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <51b08a10$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494282
    [ ukryj nagłówki ]

    On 06/06/2013 03:09 PM, hisjusz wrote:
    >
    >>> Megrims:
    >>> 1.kiedy więcej powietrza przepływa przez chłodnice?
    >>> 2.kiedy pompa wody pracuje na wyższych obrotach dłuższy czas?
    >> Hisjusz
    >> Masz rację, a ja mam dodatkowe pytania.
    >>
    >> Mature z fizy miałem i nawet zdałem w innych czasach. I wydaje mi się,
    >> że termostat powinien przymykać przepływ czynnika chłodzącego do
    >> chłodnicy aby temperatura za bardzo nie spadała i otwierać aby
    >> nie wzrosła. Jeśli auto potrafi trzymać temperatuje właściwą od -25 do
    >> +35 stopni temperatury zewnętrznej zarówno stać w korkach jak i pędzić
    >> na złamanie karku to znaczy, że zakres regulacj temperatury jest spory.
    >>
    >> .
    >> Jak silnik jest zimny to chyba termostat jest zamknięty i nic nie
    >> leci do chłodnicy. Dopiero jak się czynnik zagrzeje i bimetal w
    >> termostacie zadziała to otwira przepływ do chłodnicy. Aby się auto
    >> jak najszybciej rozgrzało. JEśli teraz na dworze 16 stopni i jadąc
    >> w mieście mam 98 a 250 w trasie 88, to IMO termostat za dużo otwiera
    >> przepływ do chłodnicy jak na możliwości jej chłodzenia
    >
    > Czy ty myślisz że termostat to jest urządzenie cyfrowe i ma dwa stany:0
    > zamknięty 1 otwarty?
    >
    > Termostat zachowuje się jak drzwi, możesz go:
    > -zamknąć stan 0
    > -otworzyć szparkę dla myszy stan 0,2
    > -otworzyć szparkę dla kota stan 0,4
    > -otworzyć szparę dla psa stan 0,6
    > -otworzyć szparę dla tłustej świni stan 0,8
    > -otworzyć na oścież stan 1

    O czym ty myślisz? (szparka, szpara, a na końcu parówa) :D
    >
    (ciach)
    >
    > Toż to parówa dla gwiazdorów;]
    > Nissan GTR obejrzyj.
    GTR to troche batmobil, chociaż technicznie bez zarzutu.

    (ciach)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: