eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetOCZ zbankrutowałRe: OCZ zbankrutował
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: OCZ zbankrutował
    Date: Sat, 15 Feb 2014 23:23:17 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 159
    Message-ID: <ldopci$a22$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <lda8k0$e01$1@pippin.nask.net.pl> <ldcell$s6h$1@usenet.news.interia.pl>
    <52f9cd30$0$2147$65785112@news.neostrada.pl> <ldel1v$eoe$1@dont-email.me>
    <ldjrfg$lv4$1@usenet.news.interia.pl> <ldk3q8$63e$1@dont-email.me>
    <ldkupk$vo5$1@usenet.news.interia.pl> <ldmrkb$oka$1@dont-email.me>
    <ldnn55$v2a$1@usenet.news.interia.pl> <ldobhh$3ef$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 159-205-22-249.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392502994 10306 159.205.22.249 (15 Feb 2014 22:23:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Feb 2014 22:23:14 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ldobhh$3ef$1@dont-email.me>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1233593
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ldobhh$3ef$...@d...me...

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    news:ldnn55$v2a$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ldmrkb$oka$...@d...me...
    >
    > "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    > news:ldkupk$vo5$1@usenet.news.interia.pl...
    >> Ok, żyj sobie w błogiej nieświadomości. Twoja sprawa skoro nie chcesz
    >> widzieć jak ktoś wali Cię po rogach :) Spróbuj jednak odpowiedzieć na
    >> moje pytanie. Może wtedy Twój umysł odrobine się otworzy :)
    >
    >>Pytanie o rajstopy? Gdyby ktoś rzeczywiście wyprodukował rajstopy
    >>w których nie "lecą oczka" to wykosiłby z rynku konkurencję i zrobiłby
    >>miliony...
    >
    > Już wyprodukował, dziesiątki lat temu. Ale bardzo szybko się zorientowali
    > że lepiej żeby oczka leciały. Ale to pewnie jacyś nieprofesjonalni
    > frajerzy byli. Nazywali się DuPont czy jakoś tak ;)

    >Powielasz niesprawdzalne mity.

    To oczywista prawda i dość łatwo ją sprawdzić tylko Ty po prostu tego do
    siebie nie dopuszczasz. Jesteś kolejną ofiarą korporacyjnego prania mózgów.
    Przykre :(

    >> P.S. Dlaczego tania ruska lodówka nie chce się zepsuć od 30 lat a
    >> najnowsze i drogie cuda techniki rzadko pracują dłużej niż 5-6 lat?
    >> Lodówka to chyba dobry przykład gdyż nie jest używana częściej lub
    >> rzadziej tylko po prostu non-stop.
    >
    >>Zauważ, że nikt się nie sprzecza z tezą że współczesny sprzęt jest mniej
    >>trwały od analogicznych produktów projektowanych 30 lat temu...
    >>To o co się sprzeczamy to teza "sprzęt się produkuje dziś tak, aby mu
    >>zaprogramować popsucie się szybko po gwarancji".
    >>Sprzęt/projekt ewoluuje przez lata, zmienia się... podlega modyfikacjom.
    >>Nowe ma być tańsze niż stare, więc zamiast grybej blachy stosuje się
    >>cienką, zamiast kompresora niemieckiego daje się chinski, zamiast
    >>uszczelki z gumy naturalnej daje się jakąś plastikową, bo tańsza...
    >>Siłą napędzającą ten pościg jest to, aby produkt jaki dziś wychodzi
    >>z fabryki był tańszy od produktu konkurencji. I to wystarcza aby był
    >>mniej niezawodny niż sprzęt produkowany w komuniźmie, gdzie nie
    >>było konkurencji wcale. Celem projektu nie jest to, aby sprzęt się psuł
    >>częściej niż sprzęt poprzedniej generacji. To jest efekt uboczny procesu.
    >
    > Mówiąc oględnie, windows prawda :) Napisałeś że postęp techniczny
    > prowadzi do... pogorszenia jakości wyrobów. Brawo.

    >Raczej prowadzi do lepszego zoptymalizowania zużytych materiałów,
    >kosztów i wysiłków. Nie ma dziś sensu projektować lodówki czy pralki
    >aby przetrwała 30 lat bo mało kto oczekuje dziś od produktu takiej
    >żywotności. A niestety to kosztowałoby dużo pieniedzy...


    Bla bla bla. Dawniej trwałe było tanie a teraz nagle ma być drogie? Bredzisz
    kolego. A tak na marginesie to ja poproszę o wybór. Kiepskie i tanie albo
    dobre i drogie. Teraz mam wybór między tanim i kiepskim oraz drogim i
    kiepskim. Nooo to całkiem zajebisty wybór ale chyba dla idioty.

    > Zresztą sam przyznaj czy nie oczekujesz że sprzęt za 2000$
    > będzie lepszej jakości (czyli między innymi trwalszy) niż sprzęt za 500$.

    >Nie, nie robię takich uproszczeń. Zresztą nie znam branży gdzie
    >analogiczne wyroby różnią się od wyrobów konkurencji tak bardzo.


    No dobra, rżniesz idiote to kawa na ławe. Pralki, lodówki, odtwarzacze dvd
    (bd też) i wszystko co ci przyjdzie na myśl :P Daj przykład jeśli się nie
    zgadzasz. Oj, będzie trudno al nie spiesz się.

    > A nie jest i to dowodzi że producent jest zainteresowany tym żeby towar
    > się w dogodnym momencie
    > (zgadnij dla kogo dogodnym) po prostu spieprzył.

    >No ciągle tłumaczę, że nie jest to prawda. To jest błędne myślenie.
    >Każda firma zainteresowana jest aby zmaksymalizować niezawodność
    >urządzenia przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów produkcji
    >i maksymalizacji zysków. Długoterminowa strategia firmy nie może
    >opierać się na celowym niszczeniu swoich produktów, nawet jeśli
    >się to działoby po upływie gwarancji... to są mity koła gospodyń wiejskich.


    Co ty z tym kołem gospodyń? Kompleksy jakieś?

    > Przykład? Nie przyzwoicie a w zasadzie bezczelnie drogi produkt Ogryzka
    > pod nazwą Ipad.
    > Ogryzek wyłapał gruby wyrok gdy udowodniono że świadomie
    > montował w owym Ipadzie akumulatory gorszej jakości coby sobie klient za
    > długo nie posłuchał.
    > Wszak trza mu sprzedać następny badziew za chorą kase.

    >O jakim wyroku mówisz? Czy jesteś pewien że faktycznie udowodniono
    >intencje producenta że CELOWO instalował gorszej jakości akumulatory
    >ABY CELOWO skrócić czas życia urządzenia? Czy to Twoja spekulacja tylko?

    O wyroku amerykańskiego sądu. Mam ci wskazać? A sam się postaraj :)
    Ewentualnie wskaże ci źródło za 5000$ :) Pasuje? Wszak za lenistwo się płaci
    a ja akurat dość się cenie ;)

    > Ci to akurat większe cwaniaki bo zrobili ze swojej marki religie i
    > zaślepieni klienci bulą nawet nie myśląc że można lepsze kupić taniej :)

    >Problem w takim gadaniu polega na tym, że definicja tego co "lepsze"
    >zależy od oczekiwań klienta i to "lepsze" dla każdego z nas jest INNE.

    Lepsze bardzo łatwo zdefiniować. Trza tylko chcieć i mieć jasny umysł :)

    > Dodam jeszcze że konstrukcja tego urządzenia w zasadzie wyklucza
    > samodzielną wymianę akumulatora który zapewne kosztuje ułamek ceny
    > urządzenia. Serwis oczywiście może wymienić ale za jeszcze bardziej
    > bezczelną cene która ma niezbicie zasugerować zakup nowego urządzenia.

    >Nikt Ci nie każe iść do serwisu Apple.
    >Możesz się przecież udać do dowolnego serwisu po upływie gwarancji.

    Wskaż mi dowolny serwis w Polsce posiadający sprzęt do rozebrania tego gówna
    :)

    > I takie reguły rządzą teraz tym biznesem gdyż oczywiście ogryzek nie jest
    > jedynym złym. To tylko jaskrawy przykład bardzo drogiego urządzenia które
    > producent świadomie psuje w imię przyszłych zysków.

    >Na razie ja nie widzę przykładu na ŚWIADOME psucie wyrobu...
    >Raczej na wpadkę Apple z nierzetelnym dostawcą akumulatorów.

    Jasssne, biedny ogryzek skulił uszy i zapłacił zamiast wskazać nierzetelnego
    dostawce. Mam coraz większe wrażenie że jesteś, bez urazy, zwykłym kretynem.

    > Zresztą z samochodami jest to samo.
    > Mercedes o mało nie zbankrutował po wypuszczeniu bardzo trwałego i
    > niezawodnego modelu W123. Teraz już nie robią takich błędów i mają gdzieś
    > podnoszoną przez Ciebie wielokrotnie renome.

    >Znowu te same mity... :-)

    Oczywiście przeanalizowałeś materiały źródłowe zanim po raz kolejny puściłeś
    bąka? :P

    > W tej branży sytuacja jest zresztą jeszcze ciekawsza gdyż jak Ci się
    > zepsuje po gwarancji pralka to zaciśniesz zęby i kupisz nową. Z samochodem
    > nie jest to takie oczywiste :) A więc damy Ci gwarancje (bo i tak
    > musimy)poczekamy a później i tak wpadniesz w nasze łapki. I wtedy się
    > dowiesz że cześć która na zdrowy rozum powinna kosztować 50zł kosztuje
    > 5000zł :) Reasumując, jeśli nie widzisz na czym opiera się współczesny
    > biznes to jesteś po prostu ślepy. I okulista tu raczej nie pomoże.

    >Nie widzę nie dlatego że jestem ślepy. Nie widzę dlatego że nie pokazałeś
    >jeszcze niczego. Tak samo jak nie pokazał rs.
    >Mozna sparafrazować Twoje słowa tak: jeśli widzisz coś czego nie ma
    >to znaczy że masz urojenia :-)))

    Powtórzę po raz drugi. Żyj sobie w błogiej nieświadomości. Tak na marginesie
    to ty nie pokazałeś niczego oprócz silenia się na pseudointelektualne wywody
    :) No ale kto bogatemu zabroni :P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: