    Date: Sat, 15 Feb 2014 00:10:20 -0500
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: OCZ zbankrutował

    On 2/14/2014 8:31 PM, Pszemol wrote:
    > "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > Używasz pojęć sugerujących że nie bardzo wiesz o czym mówisz.

    zapewniam cie, ze to co ci sie zasugerowalo, bardzo malo mnie obchodzi.

    > Czyli bredzisz.

    > Inaczej podałbyś jakąś garść identyfikujących szczegółów.
    > Raz piszesz że jest to oczywista oczywistość o której wszyscy wiedzą
    > i wszędzie można sobie poczytać i się dowiedzieć ("Pszemol, gdzie się
    > uchował że o takich rzeczach nie wiesz, siedząc w usiech") a teraz nagle za
    > język pociągnięty twierdzisz że materiały są magicznie trudne do
    > wyszukania.
    > Nie zawracaj głowy swoimi fantazjami i bajkami.

    nie tylko ty malo wiesz, ale z uporem maniaka twierdzisz, ze to teorie
    dla gospodyn domowych. poczytasz ttroche, rozbierzesz troche sptrzetu i
    zobaczysz co w nim siedzi to przyjdziesz z przeprosinami. na razie
    mozesz sobie projektowac swoje kloski w cadach i chwalic sie tym na grupie.
    a jak bedziesz znowu lecial takimi tekstami jak wyzej, to znowu
    wyladujesz w KF, gdzie byles przez kilka lat, bo naprawde prostaczkami,
    ktorzy w taki sposob chca prowadzic rozmowe, usenet peka w szwach. <rs>