eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetOCZ zbankrutował › Re: OCZ zbankrutował
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: OCZ zbankrutował
    Date: Thu, 13 Feb 2014 18:55:32 -0600
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <ldjpic$r3h$1@dont-email.me>
    References: <lda8k0$e01$1@pippin.nask.net.pl> <ldcell$s6h$1@usenet.news.interia.pl>
    <52f9cd30$0$2147$65785112@news.neostrada.pl> <ldel1v$eoe$1@dont-email.me>
    <ldfdat$pqg$1@dont-email.me>
    <52fbb249$0$50739$c3e8da3$92d0a893@news.astraweb.com>
    <52fbb759$0$2356$65785112@news.neostrada.pl> <ldh49p$r2v$1@dont-email.me>
    <52fc970b$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 14 Feb 2014 00:55:40 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="a2b1f0efc8eee050a1c8e134850018ab";
    logging-data="27761";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/OOA0HK5/rr2sPJH7EjXTB"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <52fc970b$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:XAG9yJ6BVy+qGfCjOg3e2scrZOY=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1233545
    [ ukryj nagłówki ]

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:52fc970b$0$2359$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2014-02-13 01:40, Pszemol pisze:
    >> I teraz sobie to wyobraź w praktyce... Taki LG czy Bosch produkuje
    >> rocznie np. milion pralek z zaprogramowaną awarią o określonej
    >> dacie i godzinie... Masz nagle raport o milionie uszkodzonych pralek.
    >> I wszystkie mają takie samo uszkodzenie, w tym samym czasie...
    >> Jak sądzisz, ile zajęłoby konkurencji wyczajenie tego "feature"
    >> w produkcie konkurenta i użycie tego w kampanii reklamowej?
    >> Przecież wprowadzenie takiego czegoś byłoby samobójstwem firmy.
    >
    > A jeśli urządzenie (np. lodówka) ma podłączenie do sieci to można sobie
    > dokładnie zaplanować częstotliwość, "losowość" na całym świecie co i kiedy
    > się zepsuje :-)

    Losowość można, ale awaryjność jeśli będzie większa nić typowa
    to i tak Cię konkurencja zje, bo będziesz miał większą awaryjność
    niż konkurencyjna firma która nie postarza swoich produktów.
    Nie ma bola. To nie jest strategia którą mógłbyś wygrać wojnę
    o klienta z konkurencją.

    > Bajki? Kasperski właśnie pracuje nad taką bajką która się filozofom nie
    > śniła :-)

    To, że coś jest możliwe nie znaczy od razu że jest korzystne dla firmy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: