  • Data: 2014-02-13 10:56:44
    Temat: Re: OCZ zbankrutował
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ldh301$l2j$1@dont-email.me...
    > To co opisujesz to nie są efekty projektowania sprzętu "aby się szybko psuł"

    mi nie robi roznicy z jakiego powodu oszczedzili na oringu uszczelniajacym
    pompke wody, skoro jest skrajnie tandetny i rozpadnie sie 'zaraz po gwarancji'

    za mniej niz 100 zlotych wydanych na minimalnie lepsze krytyczne podzespoly
    otrzymalibysmy sprzet dzialajacy dekade czy dwie, tylko to sie poprostu nie
    oplaca producentowi skoro w tym czasie moze sprzedac wiecej pralek

    mi z kolei nie oplaca sie przeplacac jezeli producent nie zagwarantuje
    dluzszego dzialania swojego produktu i kolo sie zamyka

    > tylko efekty projektowania sprzętu "aby był tańszy od sprzętu konkurencji".
    > O widzisz.

    tylko oni z kolei przesadzaja w druga strone, ich sprzet jest statystycznie
    o niebo lepszy, ale juz w perspektywie 15 lat nie rozni sie to od zakupu
    czterech
    tanich pralek i uzywaniu jednej po drugiej, tym bardziej ze mimo lepszych
    podzespolow i wyzszej ceny gwarancje maja taka jak inni

    sprzet projektowany tak zeby przestal dzialac po pewnym czasie czy ilosci akcji
    juz jest*, tyle ze sprawa nie dotyczy jeszcze wiekszosci produktow bo producenci
    jeszcze nie zakladaja ze ma sie zepsuc za 36 miesiecy tylko ze ma wytrzymac
    sredno 1000 czy 1500 cykli prania

    *drukarki atramentowe - prosciej dorzucic licznik w firmware niz mini szufladke
    na zuzyty tusz

    --
    http://db.org.pl/