  • Data: 2013-09-13 15:38:34
    Temat: Re: OC, zniżki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Żeby dostać zniżki, trzeba mieć historię ubezpieczenia. Czystą.

    Ale gdzie? U Twojego ubezpieczyciela? Bo w Warcie jest tak, jak piszę.

    > Błąd w samym założeniu.

    Błąd w jakim założeniu? Może zapoznaj się czasem z tym, o co *naprawdę*
    pytają ubezpieczyciele we wnioskach.

    Na przykład ostatnio - Axa Direct - nie pytała się mnie o ilość lat
    bezszkodowych, tylko o posiadane zniżki.

    Trudno oczekiwać, aby ubezpieczony ponosił konsekwencje z udzielania
    prawdziwych odpowiedzi.

    --
    Liwiusz