-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
Subject: Re: OC - z 91zł na 191zł
Date: Sun, 6 Nov 2016 18:17:30 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 70
Message-ID: <nvnoj6$61r$1@node1.news.atman.pl>
References: <m...@4...com>
<nv9mrh$vc$2@node2.news.atman.pl>
<5819dc98$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<nvd1r0$el1$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<yt6t7c0q25dv$.xstbj6jexacm$.dlg@40tude.net>
<nvftd2$95n$5@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<nvil79$ji9$4@node2.news.atman.pl> <nvj254$gdu$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<sklxmoyfsabl$.1we7y8q89dnlf$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<rjwckdrxvzhk.1veyeqma5mxqa$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1rkdxa5neqimb.1cknzv0zi3hd0$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<ypdjze1manqq$.swmas95olfle$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<nvmohc$fjp$9@node2.news.atman.pl>
<581f0563$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1478452646 6203 109.173.147.55 (6 Nov 2016 17:17:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Nov 2016 17:17:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Antivirus: avast! (VPS 161106-0, 06.11.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591863 pl.regionalne.wroclaw:659799
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06-11-2016 o 14:00, Budzik pisze:
> Użytkownik z ...@...pl ...
>
>>> Bo będziemy chronić nasz rynek przed zalewem złomów.
>>> Dobro same w sobie.
>>>
>> A jak się ma do tego nasze bycie w UE?
>> Jak się mają umowy międzynarodowe o swobodzie przepływu...?
>> A globalizacja i płynące z tego same korzyści ;-)
>>
> Zostawmy na razie uwarunkowania prawne, zastanówmy się co jest dobre a co
> złe.
>
>> Chcesz popierać prawicowych odszczepieńców co się dorwali do władzy? :-
>>
> to tez zostawmy, dla ułatwienia rozwazań.
>
>> A tak na serio to po naszych drogach jeżdżą już "złomy" w Twoim
>> rozumieniu. Jak sami ich nie wyplenimy pojazdów w złym stanie
>> technicznym to żadne średniowieczne zapory celne nic nie poradzą.
>> A swoją drogą 10 letni złom z zachodu który zastąpi 20 letni złom z
>> zachodu to nie musi być zła informacja.
>> Myślisz że przy polskich pensjach ludzie masowo polecą do salonów po
>> nówki albo do banków po kredyty ala frankowe? (bo pewnie banki coś
>> jeszcze wymyślą)
>> Będzie tak jak z ciągnikami na wsi. Remontuje się 20-30 letnie i dalej
>> ich używa.
>> Zaraz zaraz. Dlaczego mi tu na myśl przychodzi KUBA? :-)
>>
> Mam mieszane odczucia a propos tego co napisał Cavallino.
> Po pierwsze niespecjalnie wierze w to, ze ceny u dystrybutorów spadną.
Jakich dystrybutorów, mówisz o laweciarzach?
Przecież właśnie chodzi o to, żeby ten cały biznes spod ciemnej gwiazdy
położyć na pysk.
Do tego dojdzie dodatkowy zysk - udupi się całą branżę, w 100% zajmującą
się oszukiwaniem klientów.
> Po drugie nie wiem czy to ze potrafimy wykupić z zachodu kilkuletnie auta
> ktorych oni nie chca naprawiac i tutaj przywrócci je do zycia to czy to coś
> złego.
Gdyby naprawiać to by nie było w tym nic złego.
Tyle że poprzez naprawę rozumiem działanie wg technologii producenta.
A tak nikt nie robi, tylko drutują najmniejszym kosztem.
Więcej wydają na umycie auta i podpicowanie auta, niż na jego naprawę.
I na tym ten cały biznes się opiera, gdyby mieli naprawiać tak na
poważnie, to byłby tak samo nieopłacalny jak na zachodzie.
> Oczywiście jest wiele przypadków spawania z budki, klejenia silikonem itp
Wiele?
To jest norma, a jakiekolwiek inne działanie, to pomijalny margines.
> Reasumujac - moze my nie jestesmy głupkami, szrociarzami a własnie
> przejawiamy odrobine zdrowego rozsadku, oczywiście motywowani finansowo...
Jasne.
A naprawa u Kazia w szopie, za zardzewiałych używanych częściach ze
szrotu jest lepsza niż w technologii producenta.
Normalnie mesjanizm w czystej postaci - pół świata jest głupie, dzięki
czemu my, sprytni Polacy korzystamy....
> Powtorze pytanie na ktore Cavallino nie odpowiedział: co jest złego w tym,
> ze na całkiem przyzwoity samochód wydajemy 6 pensji zamiast 20?
Tym, że całkiem niezły samochód kosztuje dużo więcej.
A to na co wydajesz te 20 tys, tylko z wyglądu i nowego świeżego
lakieru, go przypomina.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.16 18:19 Cavallino
- 06.11.16 19:04 J.F.
- 06.11.16 19:14 re
- 06.11.16 20:20 007
- 06.11.16 20:31 z
- 06.11.16 21:06 ddddddddd
- 06.11.16 21:58 Budzik
- 06.11.16 22:44 Trefniś
- 06.11.16 23:48 Cavallino
- 06.11.16 23:50 Cavallino
- 07.11.16 08:31 ddddddddd
- 07.11.16 10:48 J.F.
- 07.11.16 10:52 J.F.
- 07.11.16 13:48 ddddddddd
- 07.11.16 14:28 ddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=