  • Data: 2016-11-04 09:14:01
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: ZEC <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11/04/16 01:38, Tomasz Pyra pisze:

    > Ale poszedłeś do _swojego_ ubezpieczyciela OC i chciałeś odszkodowanie za
    > szkodę którą ktoś Tobie zrobił? :)
    > I obraziłeś się, że nie dali?

    Raczej na to że bardzo niejasno jest opisane czego dotyczy ubezpieczenie
    i jakie to jest ubezpiecznie. To że jest OC było czytelne ale co
    dodatkowo jest napisane tak enigmatycznie że nawet system przyjął do
    rozpatrzenia (nie ja podpisywałem umowę, nawet jej nie mogłem znaleźć u
    poprzedniego właściciela - samochód pochodzi z tzw masy spadkowej),
    prawidłowo powinienem dostać informację że nie mam takiego
    ubezpieczenia. Tymczasem została uruchomiona cała procedura, oględziny
    rzeczoznawcy, wycena itd. jedyne pocieszenie że wiedziałem ile mniej
    więcej przygotować kasy na naprawę, chcociaż większość roboty zrobiłem
    sam (zderzak i maskę założyłem samodzielnie) pas przedni zostawiłem
    blacharzowi do zrobienia. Czyli jak sami mają bajzel i nie wiedzą jakie
    ubezpieczenie ma klient, to stracili u mnie zaufanie.

    --
    ZEC