  • Data: 2016-11-04 23:46:21
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Nov 2016 09:50:23 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > A ktos sie ostatnio reklamuje w TV "nie podnosimy skladki po jednej
    > malej stluczce".
    > no chyba, ze mala stluczka to taka ponizej 500 zl :-)
    >
    > Nie zawazylo tu czasem "do nauki jazdy" ?

    No jako nauka jazdy zawsze musiał płacić dużo - płacił 1500zł za samochód z
    pewnie litrowym silnikiem.
    Stłuczka + ogólna podwyżka i wyszła masakra.
    Ciekawe jak nauki jazdy bez stłuczek, albo stłuczkowi bez nauki jazdy.

    > Owszem, ale ryzykuja, ze im dobry (?) klient odejdzie.
    > No chyba, ze sie wczesniej umowili i wszyscy podniesli :-)
    >
    > Pozostaje tez mozliwosc, ze szkodowosc w tej klasie jest naprawde duza
    > :-)

    Trudno mi uwierzyć żeby dało się jakoś mocno powiązać szkodowość z
    pojemnością silnika.
    Nawet gdyby próbować to wiązać po prostu z większymi przebiegami lepszych
    aut, czy szybszymi autami, to dużo miesza i downsizing i stare, duże
    diesle.

    Do tego trzeba pamiętać że to na co idą największe pieniądze z odszkodowań
    to nie te grube dzwony o których mówią w telewizji, a obcierki parkingowe i
    stłuczki pod światłami.
    Dlatego zresztą zniżki/zwyżki są za ilość szkód, a nie ich ciężar
    garunkowy.
    Zniżkę dostaje się za bezszkodowość, a nie bezmandatowość itd.