  • Data: 2016-11-04 23:27:08
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: ZEC <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11/04/16 19:50, Cavallino pisze:

    > Że niby OC?
    > Jaja sobie robisz?
    >
    > OC dotyczy tego to co TY możesz zrobić komuś.
    > To co się stało Tobie, nijak do tego się nie ma.

    Czytanie ze zrozumieniem widzę w narodzie ginie. Oprócz OC było jeszcze
    jedno nazwane bardzo enigmatycznie. Jak sprawdzałem na ich stronie to
    brakowało mi szczegółów czego to właściwie dotyczy, jedynie bełkot
    marketingowy jak fajnie mieć takie ubezpieczenie. Tak jak napisałem
    naiwnie zgłosiłem szkodę. Generalnie system na dzień dobry powinien mnie
    wywalić. Jest jeszcze jedna możliwość ale biorąc pod uwagę pewne
    okoliczności, szanse raczej mizerne.
    --
    ZEC