    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Date: Thu, 3 Nov 2016 00:37:03 +0100

    Dnia Wed, 2 Nov 2016 13:25:45 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mozliwe, ze przeliczyli szkodowosc na nowo i im wyszlo, ze te tanie
    > regiony wcale juz nie sa takie tanie.

    No mi wygląda że tanie regiony pozostają tanie, a podwyżki są w tych które
    już były drogie.
    Teraz właśnie pytanie czy drogie ze względu na szkodowość, czy podwyżki są
    ze względu na wyższe średnie pensje.

    Jeszcze z rozeznania rekord podwyżki.
    Znajomy, samochód do nauki jazdy, jedna szkoda (na 1000zł), podwyżka z
    1500zł na 4800zł. I jest to ponoć już najtańsza oferta przez agenta.

    Te ceny które podałem to też jest już najtańsze co się udało znaleźć, w
    przypadku kilku aut ze zmianą ubezpieczyciela.
    Bo oferta kontynuacji za Vectrę 3.2 miałem na ponad 1200zł.

    > To moze byc jakis wyjatek statystyczny - malo takich aut, wiec nikogo
    > u ubezpieczyciela nie obchodza. Podnosi sie, bo np wymyslili sobie
    > nowa tabelke pojemnosci ..

    No albo ci którzy mają 3.2 są w stanie zapłacić więcej niż ci co mają 1.3

    > Ja mialem ostatnia polise odnawiana w maju - juz sie mowilo o
    > podwyzkach, a cena jednak bardzo podobna.

    U mnie Vectra 3.2 w lipcu, reszta to już nie pamiętam.