    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Date: Wed, 2 Nov 2016 10:40:51 +0100

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    Dnia Mon, 31 Oct 2016 17:29:59 +0200, abn140 napisał(a):
    >Z tego co oglądam ceny polis, to nawet ponad dwukrotną

    >Z tego co wiem, to najdroższy w Polsce jest obecnie Wrocław, potem
    >Trójmiasto, a Warszawa trzecia.

    No faktycznie - allianzdirect ma jakby w d* kod pocztowy zamieszkania,
    liczy sie powiat z tablic
    (haha Jeżeli pojazd nie został jeszcze przerejestrowany na obecnego
    właściciela, wpisz nr rejestracyjny z aktualnie posiadanego dowodu
    rejestracyjnego. " Jeżeli pojazd nie został jeszcze przerejestrowany
[...]
    i dla vectry 1.9D proponuje
    DW - 1055 (641)
    WA - 1016 (674)
    PO - 904 (663)
    OB - 595 (545)

    OB to Brzeg tzw opolski. A powiat obejmuje sporo wsi.

    Ciekawe ... tak wzrosla wypadkowosc ze Wroclawiu, czy lepszych
    prawnikow mamy a blacharze wyjechali do Niemiec ?
    W nawiasie podalem cene AC ... w Poznaniu tak kradna, czy to prawnicy
    od OC jednak ?

    J.