  • Data: 2016-11-02 14:02:40
    Temat: Re: OC - z 91zł na 191zł
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masti"

    > Z tego co KNF wyliczył na podstawie danych ubezpieczycieli, to wszyscy
    > ubezpieczyciele wypłacali więcej odszkodowań niż pobierali składek z OC.
    >
    > I to jest dopiero zagadka - o co tu w ogóle chodzi? :)

    chodzi o to, że ubezpieczyciel, który chce istnieć na rynku ubezpieczeń
    samochodowych musi oferować OC. Więc dokładają do niego z innych
    ---
    I co z tego ?

    > A jak niewiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.
    > Z jednej strony żeby od kierowców ściągnąć ich jak najwięcej, przekazać je
    > prawie w całości do ASO, a rząd potrąci sobie od tego 23% na 500+ i
    > "wszyscy" będą zadowoleni.

    soory ale bzdurzysz. bo jak ubezpieczyciele robili w małych warszatach i
    dawali zamienniki części to wszyscy darli mordę, że oszukują. A jak
    robią w ASO to drą mordę, że drogo.

    problemem są ceny w ASO a nie ubezpieczyciele.
    ---
    To jest problem nadmiernych regulacji przy produkcji a nie przy sprzedaży,
    że potem taki producent może zaśpiewać taką cenę.