  • Data: 2015-08-18 07:27:42
    Temat: Re: OC cofnięte w czasie.
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-18 o 07:12, Konfabulator pisze:
    > Niestety to TU, a nie Agentka. Druk jest identyczny z polisą na ich druku firmowym
    i do jego wygenerowania potrzebna była akceptacja kogoś wyżej do kogo agentka miała
    telefon. Wniosek wypełniała agentka, więc nie miałem wglądu co tam wypełniała, ale
    skoro kilka razy i ja i ona powtarzaliśmy, że ma od teraz to mój oczywisty błąd
    polega na tym, że tego nie sprawdziłem.

    > Nie jest prawdą, że musisz mieć OC od dnia zakupu. Pojazdy często kupuję w
    weekendy, bo wtedy mam czas, a rejestruje dobre kilka dni później i każdy urząd
    twierdzi,

    że mam wykupić w dniu rejestracji. Co jest całkiem logiczne, bo nikt
    nie wyda mi pojazdu bez rejestracji i ubezpieczenia,

    a wykupić OC bez nadanych tablic się legalnie nie da, bo jest to pole
    obowiązkowe.

    kupujesz auto bez tablic?
    ja nie przerejestrowałem aut - znaczy że mogę nie mieć oc? :)

    Łukasz