  • 21. Data: 2012-03-29 20:02:18
    Temat: Re: OC a brak przeglądu - WTF?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-29 08:46, Cavallino pisze:

    > O żółte blachy musiałbyś się postarać, wtedy nie trzeba OC płacić.
    > Ale przed 25 rokiem życia to musiałoby to być jakieś wyjątkowe auto,
    > żeby już uznali iż to zabytek.

    Mi chodzilo o to, ze jakbym chcial teraz niesprawne auto przetrzymac w
    garazu, i za 25 lat naprawic i rejestrowac jako zabytek. To jak to
    ubezpieczyc przez ten czas?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 22. Data: 2012-03-29 20:04:09
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-29 10:16, Liwiusz pisze:

    > Tak właśnie.
    >
    > I też nie przypominam sobie, aby przy ubezpieczeniu OC któryś z
    > kalkulatorów ubezpieczyciela pytał się o przegląd.

    Aviva Direct. Nie na pierwszej stronie, wiec sie troche nawpisywalem,
    zanim dotarlem do tego pola... Pustego nie mozna zostawic.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 23. Data: 2012-03-29 20:04:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    v...@i...pl w <news:4f74a36d$1@news.home.net.pl>:

    > Poprzednie sie skonczylo dzien przed napisaniem watku.

    Odpowiedz na pytanie.

    --
    Tomasz Nycz

  • 24. Data: 2012-03-29 20:06:31
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-29 10:05, ojciec pisze:

    > Z jakiego powodu nie sprzedasz tego samochodu?Stojąc tylko niszczeje i
    > traci na wartości;/ Po roku stania 97 rocznik to już jest spora
    > inwestycja żeby powrócił do życia. Wiem że żal, ale to nie ma
    > najmniejszego sensu! Swojego Puga 306 97 rok z klimatyzacją kupiłem bez
    > szarpania za 1800 zł. Ile Cie kosztuje ubezpieczenie pojazdu z którego
    > nie korzystasz?

    Samochod bedzie naprawiony, bo 2 w domu zawsze sie przydaja, ale jak sie
    pogoda poprawi, bo nie mam ochoty pod chmura z gleby w brzydka pogode
    sie paprac.

    Ubezpieczenie w granicach 300pln.

    > Musiał byś stawiać się na przegląd, albo zapraszać na przegląd do swej
    > rezydencji.

    I nawet jakbym laweta zawiozl, to myslisz, ze nieodpalajacy samochod z
    niesprawnymi hamulcami przejdzie przeglad? Dobreee ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 25. Data: 2012-03-29 20:16:00
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-29 20:04, 'Tom N' pisze:

    > Odpowiedz na pytanie.

    O ile mozna to stwierdzenie uznac za pytanie, to: 1. nie zostalo
    wymowione, 2. nie było na raty, tylko zapłacone w całości.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 26. Data: 2012-03-29 21:01:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 09:22:48 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Ej, a nie jest tak, że ubezpieczalnia oferująca ubezpieczenia
    > komunikacyjne, ma obowiązek oferowania OC i nie może odmówić
    > ubezpieczenia OC? Może oczywiście dać stawkę zaporową typu
    > "czydwieście", ale w ofercie mieć musi chyba...

    Tak jest, aczkolwiek ... Allianz Direct twierdzi ze oni nie sa
    ubezpieczalnia, i glupie przepisy ich nie dotycza. Faktycznie, oni sa tylko
    agentem ktory sprzedaje ubezpieczenia Allianza wlasciwego.

    J.

  • 27. Data: 2012-03-29 21:01:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-29 18:02:18 +0000, "v...@i...pl" <v...@i...pl> said:

    > Mi chodzilo o to, ze jakbym chcial teraz niesprawne auto przetrzymac w
    > garazu, i za 25 lat naprawic i rejestrowac jako zabytek. To jak to
    > ubezpieczyc przez ten czas?

    Przez agenta. Gdyż z formularzem ciężko się rozmawia - wprawdzie ciut
    lepiej niż z panienkami z infolinii, ale wciąż gorzej niż z człowiekiem
    w 4 oczy.

    (wprawdzie w formularzu można podać datę następnego przeglądu, biorąc
    ją z sufitu, ale kłamanie jest nieeleganckie mimo tego, że towarzystwo
    ubezpieczeniowe na 99.99% nie sprawdzi stanu nienowego pojazu
    ubezpieczanego na dość niewielką kwotę)

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2012-03-29 22:41:24
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-29 21:01, J.F. pisze:

> [...]
    > ubezpieczalnia, i glupie przepisy ich nie dotycza. Faktycznie, oni sa tylko
    > agentem ktory sprzedaje ubezpieczenia Allianza wlasciwego.

    LOL

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 29. Data: 2012-03-29 23:53:31
    Temat: Odp: OC a brak przeglądu - WTF?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mi chodzilo o to, ze jakbym chcial teraz niesprawne auto przetrzymac w
    > garazu, i za 25 lat naprawic i rejestrowac jako zabytek. To jak to
    > ubezpieczyc przez ten czas?

    Nie masz takiej opcji do 25 rocznikowo roku musisz mieć auto po przeglądzie
    i z posiadanym OC.

  • 30. Data: 2012-03-29 23:54:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > O ile mozna to stwierdzenie uznac za pytanie, to: 1. nie zostalo
    > wymowione, 2. nie było na raty, tylko zapłacone w całości.

    No to nadal posiadasz ubezpieczenie, nic nie musisz wypełniać.