  • 21. Data: 2018-09-28 15:09:46
    Temat: Re: OC Warta Assistance złoty
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-28 o 13:06, Liwiusz pisze:

    > To, że pierwszy raz ktoś ci pisze, i nie wiesz, to można zrozumieć.
    >
    > Ale jeśli już ktoś ci wspominał o OWU, napisał co to jest, skąd
    > dostać, a ty nadal piszesz "nie wiem co to jest OWU", to jak inaczej
    > to nazwać, jak nieusuwalną głupotą? :)

    Ciebie niestety bardzo ciężko zrozumieć. Jesteś pewny  że sam wiesz o co
    ci chodzi z tymi pretensjami?

  • 22. Data: 2018-09-28 15:22:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 15:07:36 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > No, dla ciebie nie ma. U mnie nawet konsultacja u dwu agentów ich nie
    > rozwiała. Jeden mi powiada że liczy się odległość od miejsca awarii do
    > miejsca zameldowania, drugi że miejsce do którego przyjeżdża pomoc
    > drogowa i długość trasy holowania gdziekolwiek ono by nie było.
    > Oczywiście w ramach tego 200km limitu.

    Ale przecież te 25km i 200km czegoś innego zupełnie dotyczą więc obaj konsultanci
    dobrze Tobie wytłumaczyli tylko pewnie każdego o coś innego pytałeś
    1. "Jeden mi powiada że liczy się odległość od miejsca awarii do miejsca
    zameldowania" Jeśli w polisie w polu adres podałeś miejsce zameldowania to jest tak
    jak mówił konsultant- do 25km od miejsca zameldowania się holowanie nie należy
    2 "miejsce do którego przyjeżdża pomoc drogowa i długość trasy holowania gdziekolwiek
    ono by nie było."
    Bo tak jest. Masz limit 200km czyli do 200km mogą Twoje auto lawetą podwieźć. Chyba
    ze zdarzenie to wypadek to wtedy limitu nie ma wg OWU które znalazłem w googlach.

    > Tu to samo - ty i Liwiusz macie
    > zupełnie różne zdania.

    Gdzie widzisz różnice? Raczej tak samo gadamy

    > To nie ja. I adres zameldowania to niekoniecznie adres zamieszkania.

    Dokłądnie tak. Cieżko eozumujący jestes więc napisałem łopatologicznie- "od adresu
    który podałes w polisie do miejsca zdarzenia)

    > tej kwestii nie miałem żadnych uwag. Dopiero Liwiusz wyskoczył że nie ma
    > żadnego odnośnika w aneksie do tej umowy do miejsca zameldowania.

    To nie aneks tylko OWU
    I odniesienia do miejsca zameldowania faktycznie nie ma

    > Tak że pomyślałem że chodzi tylko o minimalny limit ?>kilometrów do przejechania w
    ramach holowania >uszkodzonego auta.

    To złe pomyślałeś

    > Że poniżej 25km to już
    > ubezpieczony sam musi się postarać we własnym zakresie o transport auta.

    Też złe pomyślałeś
    Jeśli w promieniu 25km od adresu który podałeś w polisie zdarzy się Tobie awaria to
    laweta się nie należy
    Jeśli awaria będzie dalej jak 25km od adresu który podałeś w polisie to możesz
    zamówić lawetę i zawiozą auto tam gdzie zechcesz ale nie dalej jak 200km.
    Teraz zrozumiałeś?
    Prościej się chyba wytłumaczyć nie da
    No i przeczytaj wreszcie to OWU- 5 stron zaledwie

  • 23. Data: 2018-09-28 15:22:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 15:08:30 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Zamieszkanie a zameldowanie to dwie sprawy.

    Masz gdzieś w polisie podany "adres zameldowania"?

  • 24. Data: 2018-09-28 18:03:55
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-28 o 15:22, Kris pisze:
> [...]
    ze zdarzenie to wypadek to wtedy limitu nie ma wg OWU które znalazłem w googlach.

    Nigdy mnie nie interesował ten górny limit, czyli transport do 200km. To
    wyraźnie pisze już w dokumentacji będącej w moim posiadaniu.
    Nie pisze natomiast nic o minimum, czyli czegoś co dotyczy tych 25km.
    Zapytałem kogoś kto to powinien wiedzieć, czyli tych dwu agentów, a
    dostałem dwie różne odpowiedzi. Pytam więc na grupie, a tu znowu nic
    pewnego,. Sytuację by wyjaśniło zacytowanie tego ustępu o świadczeniu
    usługi holowania w ramach Złotego Assistance określającego dolny limit.

    > Gdzie widzisz różnice? Raczej tak samo gadamy

    > Dokłądnie tak. Cieżko eozumujący jestes więc napisałem łopatologicznie- "od adresu
    który podałes w polisie do miejsca zdarzenia)

    > To nie aneks tylko OWU

    Typowe, zaraz zaczniesz o mieszkańcach planety Vegi.

    > I odniesienia do miejsca zameldowania faktycznie nie ma

    No to co z tym zrobimy? Jest pole do odwoływania się?

    ramach holowania >uszkodzonego auta.
    > To złe pomyślałeś

    No, tak właściwie to na podstawie czego tak twierdzisz? Masz przed sobą
    te dane czy wcześniej praktykowałeś?

> [...]
    > Teraz zrozumiałeś?
    > Prościej się chyba wytłumaczyć nie da
    > No i przeczytaj wreszcie to OWU- 5 stron zaledwie

    Ty mi nie tłumacz bo to tylko jedna z wersji którą już słyszałem od
    zawodowców. Albo cytat z  aneksu do umowy albo link. Bo tak to czego byś
    nie napisał i tak nie będzie na 100% wiarygodne. Samo Twoje zapewnienie
    że Ty dobrze myślisz to niestety za mało.

  • 25. Data: 2018-09-28 18:07:09
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Masz gdzieś w polisie podany "adres zameldowania"?

    Jasne że jest w danych osobowych które zawiera ta umowa. Piszę to jako
    ubezpieczony starej daty, i nie wiem czy się teraz po zlikwidowaniu w
    D.O. danych o meldunku nie zniknęło to również z polis
    ubezpieczeniowych. W każdym bądź razie ja dzisiaj przedłużałem umowę i
    na niej jest adres zameldowania.

  • 26. Data: 2018-09-28 20:38:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 18:07:43 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    > D.O. danych o meldunku nie zniknęło to również z polis
    > ubezpieczeniowych. W każdym bądź razie ja dzisiaj przedłużałem umowę i

    Masz problem z rozumieniem rzeczy prostych
    Jeszcze raz- czy ubezpieczyciel w polisie chciał abyś gdziekolwiek wpisał "adres
    zameldowania"?
    Pytam bo kilka polis rocznie kupuje/opłacam i nie przypominam sobie rubryki "adres
    zameldowania"

  • 27. Data: 2018-09-28 20:49:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 18:03:43 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

    > wyraźnie pisze już w dokumentacji będącej w moim posiadaniu.
    > Nie pisze natomiast nic o minimum, czyli czegoś co dotyczy tych 25km.

    Nue ma dolnego limitu przy holowaniu
    Odholują Tonie nawet 1km dalej. Pod warunkiem że zdarzenie będzie w odległości
    wiekszej jak 26km od Twojego miejsca zamieszkania

    > Zapytałem kogoś kto to powinien wiedzieć, czyli tych dwu agentów, a
    > dostałem dwie różne odpowiedzi.
    Nie dostałeś dwóch różnych odpowiedzi
    Dostałes dwie poprawne odpowiedzi na dwa pytania
    >Pytam więc na grupie, a tu znowu nic pewnego,.
    Dostałes kilka rzy wyjasnienia

    > Sytuację by wyjaśniło zacytowanie tego ustępu o świadczeniu
    > usługi holowania w ramach Złotego Assistance określającego dolny limit.

    Masz bana na google
    wpisanie "Asistance złoty owu" przerasta Twoje mozliwości?
    Wpisz i zobacz na którym miejscu w wynikach wyszukiwania bedzie interesujący Ciebie
    dokument

    > Typowe, zaraz zaczniesz o mieszkańcach planety Vegi.

    Dalej nie wiesz co znaczy OWU?
    Bardzo odporny na wiedze musisz być
    Liwiusz Tobie rozwijał ten skrót bodajże

    > No to co z tym zrobimy? Jest pole do odwoływania się?
    Od czego?
    Ze nie interesuje ubezpieczyciela Twój adres zameldowania?

    > No, tak właściwie to na podstawie czego tak twierdzisz? Masz przed sobą
    > te dane czy wcześniej praktykowałeś?

    OWU do Twojej polisy w końcu przeczytales?
    Na pewno dostałes razem z polisą

> [...]
    > nie napisał i tak nie będzie na 100% wiarygodne. Samo Twoje zapewnienie
    > że Ty dobrze myślisz to niestety za mało.

    To przeczytaj owu które na pewno dostałes razem z polisą.

  • 28. Data: 2018-09-29 08:47:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-28 o 20:49, Kris pisze:

    Dosyć, dziękuję za "dyskusje".

  • 29. Data: 2018-09-29 08:50:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-28 o 20:38, Kris pisze:

> [...]
    zameldowania"?
    > Pytam bo kilka polis rocznie kupuje/opłacam i nie przypominam sobie rubryki "adres

    Cały problem zrozumienia, to czytanie ględzenia starych bab. Masz na
    polisie Kris J,  Kozia Wólka, ul taka i owaka? Ta "kozia wólka" to
    adres meldunku. Dziękuje za "dyskusję".

  • 30. Data: 2018-09-29 09:43:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2018 08:49:52 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Cały problem zrozumienia, to czytanie ględzenia starych bab. Masz na
    > polisie Kris J,  Kozia Wólka, ul taka i owaka?

    I od tego adresu liczy sie te 25km
    Ciężko to Tobie zrozumieć czy udajesz?

    >Ta "kozia wólka" to  adres meldunku.

    Jak wpisałes tam adres gdzie jesteś zameldowany to ok, od tego miejsca liczy się te
    25km.
    Jakbys wpisal adres zamieszkania(jesli masz inny) to od tego adresu by liczyli 25km

    >Dziękuje za "dyskusję".

    Jak masz jeszcze jakies pytania to służe pomoca
    Znalałes już to OWU?
    Sprawdz w teczce z polisa jaką dostałes od ubezpieczyciela
    Bo raczej na pewno dali
    A jak nie dali to możesz im tak zrobić koło pióra że będzie ich to drożej kosztować
    niż wożenie Twojego auta w te i nazad przez Europę