    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: [OC] Kombinacje...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Jun 2016 08:38:55 +0200

    Dnia Mon, 6 Jun 2016 04:58:37 +0200, LinFanQri napisał(a):

    > Dzięki. Widzę, że nie ma co się trzymać do usranej śmierci jednego TU i
    > należy zrobić wycieczkę do brokera.

    To zawsze i każdego roku.
    Tam jest jak w kablówkach i telefoniach komórkowych - dobrą cenę ma tylko
    nowy klient.
    A taki broker jak zna już Twoje dane i samochodu to potem ubezpieczenie
    staje się praktycznie bezobsługowe.
    Dzwoni przed końcem polisy tylko zaproponować nowe ubezpieczenie.
    Płacę przelewem i przychodzi polisa - czasami w towarzystwie o którego
    istnitniu nie miałem pojęcia :)

    Jeśli chodzi o OC to jest 100% bezobsługowa opcja.
    Bo jeśli chodzi o AC to wiadomo że tu już jest gąszcz opcji przez który
    trzeba podjąć jakąś decyzję.