  • Data: 2020-10-01 18:59:51
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Ja się z taką praktyką nie spotkałem - ani w FR, ani (20 lat temu)
    > w PL. Jeśli jednak miałaby miejsce, to żaden problem: dostajesz
    > ostrzeżenie o wznowieniu polisy 2 tygodnie wprzód (taki jest
    > obowiązek ZU, za sprawą prawa Chatela). Jak nie pasuje to
    > wypowiadasz i bierzesz inną. A nawet jeśli przegapisz te 15 dni to
    > też żadna tragedia: wypowiadasz kiedy chcesz, z miesięcznym
    > wypowiedzeniem (prawo Hamona).

    Jasne. Po prostu pytam z ciekawości.
    Zawsze mnie zastanawia co takie TU sobie mysli - wyslemy wznowienie w
    cenie 3x. Moze sie skusi?
    Wydawałoby sie ze TU ponosza koszt pozyskania klienta i powinno im
    zalezec zeby nastepna polise klient wykupił bezposrednio u nich.
    A z tego wynika ze im nie zalezy.

    > Byłaby to jakaś opcja - tyle, że kupujący musiałby w jakiś sposób
    > móc sprawdzić czy dany pojazd ma ważne OC... A sprzedający
    > musiałby mieć zakaz jego wymówienia przez 7 dni.

    > Nowocześnie. Ale kto za tą informatyzację płaci? Pan płaci, pani
    > płaci... :)

    I tak płacimy. Wiec niech działa za to coś pozytecznego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się