  • Data: 2020-09-27 09:25:37
    Temat: Re: OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-09-2020 o 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A dlaczego miałbyś być obciązony?

    Bo takie byłyby konsekwencje niewypowiedzenia umowy.

    >Akurat w tym kontekscie prawo
    > poprawiono i masz prawo wymowic kazda umowe oc kiedy chcesz,

    Ale wstecz już nie.
    Więc jak się dowiesz po 10 latach (może być z miliona powodów), że
    miałeś płacić, ale nie wiedziałeś, że de facto masz ubezpieczenie, więc
    go nie płaciłeś, tylko płaciłeś wykupione przez siebie, to musiałbyś
    spłacić całość za 10 lat.

    I po to właśnie jest ten zapis, że ubezpieczenie odziedziczone z
    automatu po poprzedniku, się samo nie przedłuża.