  • 21. Data: 2011-02-08 14:53:08
    Temat: Re: OBD2 to lipa?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-06 08:16, Karolek pisze:

    > Bo jestes debilem.

    A teraz, jak jesteś taki odważny i lekką ręką potrafisz rzucać obelgami
    w moim kierunku, podaj ładnie i publicznie swój adres zamieszkania i
    numer kontaktowy, czekam.

  • 22. Data: 2011-02-08 15:20:07
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2011 14:53, Filip KK pisze:

    > A teraz, jak jesteś taki odważny i lekką ręką potrafisz rzucać obelgami
    > w moim kierunku, podaj ładnie i publicznie swój adres zamieszkania i
    > numer kontaktowy, czekam.

    A może sam się najpierw ładnie przedstaw z imienia i nazwiska,
    kibordłorriorze?

  • 23. Data: 2011-02-08 17:47:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-08 15:20, Andrzej Ława pisze:

    > A może sam się najpierw ładnie przedstaw z imienia i nazwiska,
    > kibordłorriorze?

    Ja nikogo tu nie wyzywam od debila.

    Ki co?

  • 24. Data: 2011-02-08 18:32:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-06 13:29, Karolek pisze:

    > Zeby nie napisac kilkanascie tysiecy zlotych jak to ma miejsce w
    > przypadku KTSa, ktory i tak ze wszystkim gadac tez nie chce.

    To, że nie potrafisz tego obsługiwać, bo nigdy tego nie robiłeś, nie
    oznacza że jest jak piszesz.

  • 25. Data: 2011-02-08 18:34:31
    Temat: Re: A co do mitsubishi [WAS] OBD2 to lipa?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-07 16:33, Yogi(n) pisze:

    > A co kupić, żeby obsługiwało pojazdy mitsu (OB2 CAN)?
    > Na allegro jest taki cudak:
    > http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pracuje-jak-serwis
    owka-i1441563495.html

> [...]
    > ale czy jest jakas alternetywa w postaci kabelek +soft na laptopa? Nie
    > interesuje mnie przeprogramowywanie czy tuningowanie, ale mozliwość
    > odczytu parametrów, kasowania inspekcji, sprawdzenia komunikatów i
    > włączania/wyłączania opcji które fabryka dała.
    > Ktoś przerabiał temat?
    >
    > Opcjonalnie - ustrojstwo, któe miałoby funkcjonalność tego powyżej, ale
    > dałoby się podpiąć i wykorzystać sensowanie w autach daewoo, suzuki i
    > toyoty (takie mam w rodzinie). Analogicznie - kasowanie inspekcji,
    > odczyt kodów, żadnych "cudów". Ktoś podpowie?

    To samo pytanie kieruję do kogoś kompetentnego, lecz dotyczy BMW.

  • 26. Data: 2011-02-08 18:54:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 14:53, Filip KK pisze:

    > A teraz, jak jesteś taki odważny i lekką ręką potrafisz rzucać obelgami
    > w moim kierunku, podaj ładnie i publicznie swój adres zamieszkania i
    > numer kontaktowy, czekam.

    Nie umawiam sie z pedalami.
    Ale mozesz podac swoje dane, moze ktos skorzysta :>

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2011-02-08 18:56:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 18:32, Filip KK pisze:

    > To, że nie potrafisz tego obsługiwać, bo nigdy tego nie robiłeś, nie
    > oznacza że jest jak piszesz.

    Napisal posiadacz KTSa, ktory wydal 250zl na jakis interfejs z allegro,
    aby polaczyc sie z beta co i tak mu nie wyszlo :D
    Potrafisz mnie rozsmieszyc za kzdym razem :P

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2011-02-08 18:57:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 18:34, Filip KK pisze:

    > To samo pytanie kieruję do kogoś kompetentnego, lecz dotyczy BMW.

    Kiedys ciolku juz ci napisalem co jest potrzebne, ale jestes za glupi
    zeby to ogarnac.

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2011-02-08 19:06:15
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-08 18:54, Karolek pisze:

    > Nie umawiam sie z pedalami.
    > Ale mozesz podac swoje dane, moze ktos skorzysta :>

    Rozumiem, że ubliżasz mi publicznie?

  • 30. Data: 2011-02-08 19:06:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-08 18:57, Karolek pisze:

    > Kiedys ciolku juz ci napisalem co jest potrzebne, ale jestes za glupi
    > zeby to ogarnac.

    Ciekawe czy w sądzie będziesz tak kozaczył.