  • Data: 2014-09-29 13:40:19
    Temat: Re: OBD ELM327 -- pytania
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-28 23:30, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "AL" m017lo$iv3$...@d...me

    > Włącza się automagicznie, gdy GPS powie mu, że jedzie.
    > Wystarczy umieścić w odpowiednim miejscu -- być może w uchwycie.

    1/ i to jest blad - bo jak cie ktos szturchni (jak bedziesz stal), to
    kamera sie wlaczy juz po zdarzeniu

    2/ za kazdym razem musisz tego smartfona umiescic w tym uchwycie - mnie
    by sie nie chcialo za kazxdym razem (moze jak jedzie sie w trase, ale
    jak przemieszczam sie po gazete do kiosku to juz za duzo brandzolenia
    sie ze smartfonem, ustawianiem, wlaczaniem programikow) - a w takich
    sytuacjach, zgodnie z prawem Murphiego - zdarzaja sie najczesciej dziwne
    przygody ;)

    3/ kamera zapisuje w krotkich odcinkach - a porzadne kamery zapisuja
    tak, by poszczegolne odcinki zachodzily na siebie na zakladke np.
    3-5sek. Dzieki temu nie utracisz zadnego momentu. Programy na
    smartfona tego zazwyczaj nie potrafia (nie spotkalem sie z taka opcja).

    > Ja ciągałem się kilka lat -- ale wtedy
    > nie było kamer w codziennej praktyce.
    >
    > -=-
    >
    > IMO warto mieć kamery filmujące dookoła samochodu.

    dookola bez przesady, ale przod tyl ma jakies uzasadnienie - i takie
    mozesz tez spokojnie kupic przeznaczajac na nie nieco wieksza czesc
    swojego budzetu rodzinnego ;)