  • Data: 2014-10-01 10:10:31
    Temat: Re: OBD ELM327 -- pytania
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-30 23:29, John Kołalsky wrote:

    > Nie no, fajnie, że piszesz, ale akurat ciećwisz jak Pszemol.

    uważam, że Twoje doświadczenia z nagrywaniem jazdy wiążą się jedynie z
    niedzielną przejażdżką za miasto z równoczesną chęcią pochwaleniem się
    smartfonem, który możesz wykorzystać jak szwajcarski scyzoryk - czyli do
    wszystkiego - ew. z gory checia pochwalenia sie nagranym filmikiem na
    youtube :)

    Z mojej strony EOT