eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmO tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa › Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
  • Data: 2012-01-23 14:59:51
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu N 22 01 2012 21:35, JoteR pisze:

    > Jak przepadną, to przepadną, przynajmniej nie wyciągają od klienta
    > kolejnych środków na dalsze sztuczne podtrzymywanie ich życia w złudnej
    > nadziei, że kiedyś się je zdoła wykorzystać.

    Zawsze można olać, nie dokupić kolejnego i przepadną.

    > Zdaje się, że chcieliście tu wspólnymi siłami udowodnić rzekomą wyższość
    > prepaida, a nie, że "w abo jest tak samo".

    Masz racją, zdaje Ci się.

    > Na razie coś słabo wam to
    > idzie ;->

    Omójborze.

    > Jeśli przechodzą (tak to chyba tylko w plusianej Elastycznej jeszcze
    > jest) to automagicznie i bezkosztowo,

    A forsa na abonament to pewnie z manną z nieba leci.

    > zaś owe pakiety trzeba bezustannie
    > dokarmiać, żeby nie zdechły. A świnka-skarbonka nadal puchnie ;->

    Mi w abo też puchła coraz bardziej, a w prepaidzie nie puchnie :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D