eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaO serwisie w ogólności i w szczególnościRe: O serwisie w ogólno?ci i w szczególno?ci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news2.icm.edu.pl!not-
    for-mail
    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: O serwisie w ogólno?ci i w szczególno?ci
    Date: Sat, 31 Oct 2009 01:09:37 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <hcfv7s$37g$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <hcensi$ab8$1@news.task.gda.pl>
    <m...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: chello089079219203.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1256947772 3312 89.79.219.203 (31 Oct 2009 00:09:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Oct 2009 00:09:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:833446
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:mnkme51gbqr7po1t876qavat31auv8lnna@4ax.com...

    >
    > A ja jestem ciekaw jak to wyglada .. robia specjalnie gorsze czesci na
    > kraje czwartego swiata, czy maja dobra kontrole jakosci ?
    >
    Tak to wygląda, że oddziały naszych firm często zamawiają materiały przez
    swoje centrale. Jak zamówią je "z Polska", to docierają spóźnione i często
    sprawiają wrażenie wycofanych od innych klientów - mimo, że dostawca krajowy
    i zagraniczny jest teoretycznie ten sam.

    Znam przypadek, że serwis krajowy firmy X przemycał części do Polski kupując
    je od niezależnego dystrybutora za granicą Polski, bo centrala firmy X
    dawała terminy, które kazały unieruchomić maszyny na całe tygodnie (a z
    reguły w tej branży całą firmę ciągnie jedna maszyna).

    Podpytywany kiedyś o różnice jakości proszku do prania tej samej marki,
    dostępnego w Polsce i na zachodzie bez mrugnięcia okiem wypalił, że takiej
    jakości oczekują polscy klienci. Poszło w TV.

    Jak do tego dorzucisz, że po przekroczeniu granic Pl gwarancja gwałtownie
    się kurczy z dwóch lub nawet pięciu lat do roku (vide Nikon) to staje się
    dość oczywiste, że:
    - traktują nas jak trzeci świat,
    - mamy g******e prawo konsumenckie, przynajmniej w porównaniu z niektórymi
    krajami (Nikon UK podpytywany o problemy ze sprzętem nie mógł zrozumieć,
    dlaczego po prostu nie zwrócę szkła i nie wezmę innego, skoro mam na to
    jeszcze kilkanaście dni - byli przekonani, że jestem poddanym Królowej, a
    przynajmniej rezydentem).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: