-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news2.icm.edu.pl!not-
for-mail
From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: O serwisie w ogólno?ci i w szczególno?ci
Date: Sat, 31 Oct 2009 01:09:37 +0100
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 32
Message-ID: <hcfv7s$37g$1@achot.icm.edu.pl>
References: <hcensi$ab8$1@news.task.gda.pl>
<m...@4...com>
NNTP-Posting-Host: chello089079219203.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1256947772 3312 89.79.219.203 (31 Oct 2009 00:09:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Oct 2009 00:09:32 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:833446
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:mnkme51gbqr7po1t876qavat31auv8lnna@4ax.com...
>
> A ja jestem ciekaw jak to wyglada .. robia specjalnie gorsze czesci na
> kraje czwartego swiata, czy maja dobra kontrole jakosci ?
>
Tak to wygląda, że oddziały naszych firm często zamawiają materiały przez
swoje centrale. Jak zamówią je "z Polska", to docierają spóźnione i często
sprawiają wrażenie wycofanych od innych klientów - mimo, że dostawca krajowy
i zagraniczny jest teoretycznie ten sam.
Znam przypadek, że serwis krajowy firmy X przemycał części do Polski kupując
je od niezależnego dystrybutora za granicą Polski, bo centrala firmy X
dawała terminy, które kazały unieruchomić maszyny na całe tygodnie (a z
reguły w tej branży całą firmę ciągnie jedna maszyna).
Podpytywany kiedyś o różnice jakości proszku do prania tej samej marki,
dostępnego w Polsce i na zachodzie bez mrugnięcia okiem wypalił, że takiej
jakości oczekują polscy klienci. Poszło w TV.
Jak do tego dorzucisz, że po przekroczeniu granic Pl gwarancja gwałtownie
się kurczy z dwóch lub nawet pięciu lat do roku (vide Nikon) to staje się
dość oczywiste, że:
- traktują nas jak trzeci świat,
- mamy g******e prawo konsumenckie, przynajmniej w porównaniu z niektórymi
krajami (Nikon UK podpytywany o problemy ze sprzętem nie mógł zrozumieć,
dlaczego po prostu nie zwrócę szkła i nie wezmę innego, skoro mam na to
jeszcze kilkanaście dni - byli przekonani, że jestem poddanym Królowej, a
przynajmniej rezydentem).
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.09 01:21 J.F.
- 31.10.09 01:39 adam
- 31.10.09 10:30 Marcin [3M]
- 31.10.09 10:34 Marcin [3M]
- 31.10.09 11:32 JA
- 31.10.09 11:41 JA
- 31.10.09 12:39 adam
- 31.10.09 17:19 R
- 31.10.09 17:52 adam
- 31.10.09 23:37 adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=