  • Data: 2009-04-29 06:08:08
    Temat: Re: O prędkości na poważnie.
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba w Niemcowni, bo tam sadzą za to mandaty :) W Bulandzie,
    > jak dasz sobie 120 metrów odstępu, zaraz będziesz miał przed
    > sobą dziesięciu cwianiaków, którzy tylko czekają na to, żeby
    > wyprzedzić ,,wlekącego się frajera'' :)

    Niech sobie jadą. Oby szybko mnie wyprzedzili i zniknęli za horyzontem.
    Jechać należy tak, żeby ZAWSZE mieć plan awaryjny na wypadek nieoczekiwanej
    sytuacji na drodze i to nie tylko zawinionej przeze mnie, ale głównie przez
    innych. Jadąc na 90-100% własnych umiejętności praktycznie nie zostawiam
    marginesu na jakikolwiek mój błąd, a gdy do tego dojdzie błąd innego
    kierowcy - nie mam szansy zareagować.

    Dlatego jeżdżę na 50-60% umiejętności i mam mnóstwo czasu i pomysłów na
    reakcję na NIEZNANE.
    Doświadczenia na motorze nie mam, ale przypuszczam, że dokładnie tak samo
    powinno to tu wyglądać.

    O Mistrzach Szosy, którzy muszą na każdym odcinku wyciskać maksimum z siebie
    i maszyny czyta się potem w kronikach wypadków, bo KAŻDY czasem popełni
    jakiś błąd. Im człowiek starszy, tym lepiej to rozumie.

    Niestety nawet planując na dwa-trzy ruchy innych naprzód i tak może nas
    spotkać sytuacja BartkaGSX. Nie da się bowiem zastosować reguły "zerowego
    zaufania", trzeba mieć "zaufanie ograniczone" i wiarę w instynkt
    samozachowawczy innych.

    MN