-
X-Received: by 2002:a0d:dd4e:: with SMTP id g75mr15858ywe.5.1548705234636; Mon, 28
Jan 2019 11:53:54 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a0d:dd4e:: with SMTP id g75mr15858ywe.5.1548705234636; Mon, 28
Jan 2019 11:53:54 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
85.160.216.MISMATCH!v55no11165933qtk.0!news-out.google.com!h3ni9621qtk.1!nntp.g
oogle.com!v55no11165926qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Mon, 28 Jan 2019 11:53:54 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1...@t...no1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.110.36;
posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
NNTP-Posting-Host: 82.177.110.36
References: <a...@t...no1>
<q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<1...@t...no1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
From: Tomalo <r...@g...com>
Injection-Date: Mon, 28 Jan 2019 19:53:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740397
[ ukryj nagłówki ]Dlaczego nie podwyższyć napięcia pytasz? Dobre pytani! Sprawa jest złożona i trzeba
by założyć osobny wątek. Jednak producenci pojazdów z systemem start-stop
podwyższają, bo jest problem z akumulatorami w takich pojazdach przy napięciu 14 V.
Problem głównie tkwi w ubytkach wody. Granicą gazowania i rekombinacji dla
elektrolitu przyjęto 14,4 V. Powyżej jest spory ubytek wody i nie da się stosować
akumulatorów bez korków, tzw. Szczelnych. To 14 V jest kompromisem pomiędzy
trwałością, żywotnością a stanem naładowania. Dla żywotności i zdolności rozruchu i
stanu naładowania lepiej aby to było wyższe napięcie, natomiast dla bezobslugowosci
niższe. Ale to nie jedyny aspekt tej sprawy.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.19 21:08 Tomasz Gorbaczuk
- 28.01.19 21:20 Jacek Maciejewski
- 28.01.19 22:15 Zenek Kapelinder
- 28.01.19 22:34 J.F.
- 28.01.19 22:42 Tomalo
- 28.01.19 22:55 Zenek Kapelinder
- 29.01.19 02:40 J.F.
- 29.01.19 02:42 J.F.
- 29.01.19 08:16 Tomalo
- 29.01.19 08:28 EM
- 29.01.19 10:17 Queequeg
- 29.01.19 10:33 Queequeg
- 29.01.19 11:26 Andrzej S
- 29.01.19 12:01 Kris
- 29.01.19 12:54 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=