eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a0d:dd4e:: with SMTP id g75mr15858ywe.5.1548705234636; Mon, 28
    Jan 2019 11:53:54 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0d:dd4e:: with SMTP id g75mr15858ywe.5.1548705234636; Mon, 28
    Jan 2019 11:53:54 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.160.216.MISMATCH!v55no11165933qtk.0!news-out.google.com!h3ni9621qtk.1!nntp.g
    oogle.com!v55no11165926qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 28 Jan 2019 11:53:54 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <1...@t...no1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.110.36;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 82.177.110.36
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@t...no1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 28 Jan 2019 19:53:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740397
    [ ukryj nagłówki ]

    Dlaczego nie podwyższyć napięcia pytasz? Dobre pytani! Sprawa jest złożona i trzeba
    by założyć osobny wątek. Jednak producenci pojazdów z systemem start-stop
    podwyższają, bo jest problem z akumulatorami w takich pojazdach przy napięciu 14 V.
    Problem głównie tkwi w ubytkach wody. Granicą gazowania i rekombinacji dla
    elektrolitu przyjęto 14,4 V. Powyżej jest spory ubytek wody i nie da się stosować
    akumulatorów bez korków, tzw. Szczelnych. To 14 V jest kompromisem pomiędzy
    trwałością, żywotnością a stanem naładowania. Dla żywotności i zdolności rozruchu i
    stanu naładowania lepiej aby to było wyższe napięcie, natomiast dla bezobslugowosci
    niższe. Ale to nie jedyny aspekt tej sprawy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: