  • 131. Data: 2021-06-13 23:23:09
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.06.2021 o 14:30, Adam pisze:

    > Art. 49.1. - "Zabrania się _zatrzymania_ pojazdu" i dalej punkt 2)
    > "na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz wodległości
    > mniejszej niż 10m przed tym przejściem lub przejazdem; na drodze
    > dwukierunkowej odwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
    > tym przejściem lub przejazdem;"
    >
    > Nie parkowania, lecz zatrzymania. Czyli błąd w tekście, ale nie błąd
    > znaczeniowy, bo parkowanie wynika z uprzedniego zatrzymania.
    >
    > Oczywiście jieruję to też do tych wszystkich, którzy bezpodstwanie
    > zatrzymują się bezpośrednio przed przejściem, widząc przykładowo dwie baby
> [...]

    Artykuł, który częściowo zacytowałeś ma jeszcze ustęp "4"

  • 132. Data: 2021-06-13 23:35:20
    Temat: Re: ZABOLAŁO?
    Od: "Erdek" <o...@w...pl.pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację oddaje stan umysłu autora.

    Autorem jest nasz Wielki Wódz Jarosław K.,
    a pomagają mu watykańscy właściciele boga.

    Teraz wiesz jaki jest jego i ich stan umysłu.

  • 133. Data: 2021-06-14 00:30:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.06.2021 o 23:03, nadir pisze:

    > Art.  26. ust. 1
    > Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest
    > obowiązany zachować szczególną ostrożność, zmniejszyć prędkość tak, aby
    > nie narazić na niebezpieczeństwo pieszego znajdującego się na tym
    > przejściu albo na nie wchodzącego i ustąpić pierwszeństwa pieszemu
    > znajdującemu się na tym przejściu albo wchodzącemu na to przejście, z
    > zastrzeżeniem ust. 1a.

    "Wchodzącemu" to nie to samo co "w celu wpuszczenia rodzinki". Jak ktoś
    na przejściu stoi to wcale nie musi wchodzić. Skoro nie musi i gdy nie
    wchodzi to nie można się zatrzymać, można tylko zwolnić. Absurd
    wymyślania kolejnych bzdur.

    Jak już pisałem, faktycznie akurat długo w ogóle nie zatrzymał się choć
    mógł właśnie dlatego, że piesi wchodzili.

  • 134. Data: 2021-06-14 00:39:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.06.2021 o 23:23, nadir pisze:

    > Artykuł, który częściowo zacytowałeś ma jeszcze ustęp "4"

    "
    4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy unieruchomienia
    pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.
    "

    Czyli musiałbyś mieć coś więcej niż stanie przy przejściu i dyskutowanie.

  • 135. Data: 2021-06-14 01:31:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.06.2021 o 00:39, ii pisze:

    > Czyli musiałbyś mieć coś więcej niż stanie przy przejściu i dyskutowanie.

    A tam ktoś stoi i dyskutuje?

  • 136. Data: 2021-06-14 01:42:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.06.2021 o 00:30, ii pisze:

    > "Wchodzącemu" to nie to samo co "w celu wpuszczenia rodzinki". Jak ktoś
    > na przejściu stoi to wcale nie musi wchodzić.

    Jak już stoi na przejściu to gdzie jest?

    > Skoro nie musi i gdy nie
    > wchodzi to nie można się zatrzymać, można tylko zwolnić. Absurd
    > wymyślania kolejnych bzdur.

    Ma "ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na tym przejściu
    albo wchodzącemu na to przejście"
    Zwolnić, to ma jak się zbliża do przejścia, nikt nie zabrania zwolnienia
    już 100m przed przejściem.

  • 137. Data: 2021-06-14 01:45:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.06.2021 o 01:31, nadir pisze:

    > A tam ktoś stoi i dyskutuje?

    W dyskusji była mowa o takiej sytuacji. Wyciąłeś i nie widzisz.

  • 138. Data: 2021-06-14 01:48:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.06.2021 o 01:42, nadir pisze:

    > Jak już stoi na przejściu to gdzie jest?

    Jak "w celu wpuszczenia" to znaczy, że jeszcze nie jest.

    > Ma "ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na tym przejściu
    > albo wchodzącemu na to przejście"

    Czyli jak ktoś nie wchodzi a tylko stoi obok przejścia to nie można się
    zatrzymać.

    > Zwolnić, to ma jak się zbliża do przejścia, nikt nie zabrania zwolnienia
    > już 100m przed przejściem.

    No i właśnie, może zwolnić. Zatrzymać się może dopiero jak wchodzi.

  • 139. Data: 2021-06-14 06:57:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niby, że co?

    Troll. Że niby zakaza zatrzymywania 10m przed przejściem nakazuje
    włączyć wycieraczki i zapierdalać na pałę w trybie z filmu speed:P

    --
    Shrek

  • 140. Data: 2021-06-14 08:11:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-13-czerwca-2021 o 23:35, Erdek pisze:
    > Autorem jest nasz Wielki Wódz Jarosław K.,
    > a pomagają mu watykańscy właściciele boga.

    Też się pięknie przedstawiłeś.