-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 16:24:29 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <ltne2m$5gs$1@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
<53ff3884$0$3053$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409235863 5660 83.142.198.226 (28 Aug 2014 14:24:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 14:24:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <53ff3884$0$3053$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542791
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-28 16:11, J.F. wrote:
>> Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie
>> ma. Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na
>> suwak.
>
> Jedno i drugie.
Przepustowość raczej nie. Przez jeden pas raczej więcej nie przejedzie.
> Zamiast wersji niemieckiej "jedz swoim pasem do konca"
> sugeruje ze nalezy sie ... co najmniej dopasowac do swojej "szczeliny"
> kawalek przed zanikiem.
A co za problem płynnie się wpasować na końcu? Jak cię wpuszczają to nie
widzę problemu.
>> To się ustaw na prawym.
>
> Moge, ale prawy zapchany, a na lewym jeszcze troche wolnego. Jak za
> chwile inni pomysla ze tu taki zwyczaj, to wrocimy do "zamka po polsku" :-)
No właśnie problem w tym, że zamiast przyjąć prostą zasadę "do końca i
1/1" niektórzy zaczynają za dużo myśleć - na dodatek dochodzą do różnych
wniosków i okazuje się w efekcie, że potrafimy najprostrze rzeczy spieprzyć.
> A widzisz, ostatnio ... tzn tak ze dwa lata temu, w podobnej sytuacji w
> Niemczech tiry wpuszczaly wiecej i wszystko rowno szlo.
Pewnie nie tyle wpuszczały, co wolniej przyspieszają. Dobra - jak
wjedzie dwóch nie przeszkadzając tirowi, to też problemu nie ma - jak
zdążysz to jedź.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 16:38 Liwiusz
- 28.08.14 16:45 John Kołalsky
- 28.08.14 16:51 John Kołalsky
- 28.08.14 17:04 John Kołalsky
- 28.08.14 17:08 SW3
- 28.08.14 17:38 Shrek
- 28.08.14 17:41 Shrek
- 28.08.14 17:57 Shrek
- 28.08.14 18:02 Shrek
- 28.08.14 18:30 John Kołalsky
- 28.08.14 18:34 John Kołalsky
- 28.08.14 18:36 Shrek
- 28.08.14 18:43 John Kołalsky
- 28.08.14 18:54 Shrek
- 28.08.14 18:59 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-03-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-03 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-03-03 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=