-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 10:55:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409216130 16795 83.142.198.226 (28 Aug 2014 08:55:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 08:55:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542738
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-28 10:33, J.F. wrote:
> Ba, tak prawde mowiac to nie jestem pewien czy suwak w wersji
> niemieckiej poprawia czy pogarsza plynnosc.
Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie ma.
Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na suwak.
> Jest maly niuans. Jesli w korku jest wiele ciezarowek i wszystkie lub
> wiekszosc na prawym pasie (czy tam na lewym), to prawy pas jedzie szybciej.
To się ustaw na prawym.
> Albo sie z tym godzimy i ewentulanie sprytnie zajmujemy miejsce w
> prawej, dluzszej kolejce, ale kierowcy dlugich tirow wpuszczaja 2-3
> osobowki - tyle, ile sie przecietnie obok ich miesci.
Zasada jest prosta 1/1.
> P.S. Jak poprawic taki korek
> http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
Najskuteczniej - postawić kilku gliniarzy i kierować ruchem. Z
absolutnym priorytetem dla tramwai. Albo zrobić inteligentne sterowanie,
które bierze pod uwagę czy jest wolne miejsce za skrzyżowaniem. Ale
biorąc pod uwagę, że że na Wisłostradzie Siemens regularnie zaliczał
zwiechy na wydawałoby się najprostszym możliwym problemie (trzy czy
cztery skrzyżowania z wyraźnym kierunkiem dominującym), to obstawiam że
nawet biorąc pod uwagę dowcipy o policjantach, to lepiej tam postawić
mundurowego;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
- 28.08.14 11:30 Shrek
- 28.08.14 11:22 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 11:31 John Kołalsky
- 28.08.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 12:08 Shrek
- 28.08.14 12:21 Shrek
- 28.08.14 14:11 Feliks54
- 28.08.14 16:11 J.F.
- 28.08.14 16:24 Shrek
- 28.08.14 16:38 Liwiusz
- 28.08.14 16:45 John Kołalsky
- 28.08.14 16:51 John Kołalsky
- 28.08.14 17:04 John Kołalsky
- 28.08.14 17:08 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=