-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 10:55:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409216130 16795 83.142.198.226 (28 Aug 2014 08:55:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 08:55:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542738
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-28 10:33, J.F. wrote:
> Ba, tak prawde mowiac to nie jestem pewien czy suwak w wersji
> niemieckiej poprawia czy pogarsza plynnosc.
Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie ma.
Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na suwak.
> Jest maly niuans. Jesli w korku jest wiele ciezarowek i wszystkie lub
> wiekszosc na prawym pasie (czy tam na lewym), to prawy pas jedzie szybciej.
To się ustaw na prawym.
> Albo sie z tym godzimy i ewentulanie sprytnie zajmujemy miejsce w
> prawej, dluzszej kolejce, ale kierowcy dlugich tirow wpuszczaja 2-3
> osobowki - tyle, ile sie przecietnie obok ich miesci.
Zasada jest prosta 1/1.
> P.S. Jak poprawic taki korek
> http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
Najskuteczniej - postawić kilku gliniarzy i kierować ruchem. Z
absolutnym priorytetem dla tramwai. Albo zrobić inteligentne sterowanie,
które bierze pod uwagę czy jest wolne miejsce za skrzyżowaniem. Ale
biorąc pod uwagę, że że na Wisłostradzie Siemens regularnie zaliczał
zwiechy na wydawałoby się najprostszym możliwym problemie (trzy czy
cztery skrzyżowania z wyraźnym kierunkiem dominującym), to obstawiam że
nawet biorąc pod uwagę dowcipy o policjantach, to lepiej tam postawić
mundurowego;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
- 28.08.14 11:30 Shrek
- 28.08.14 11:22 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 11:31 John Kołalsky
- 28.08.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 12:08 Shrek
- 28.08.14 12:21 Shrek
- 28.08.14 14:11 Feliks54
- 28.08.14 16:11 J.F.
- 28.08.14 16:24 Shrek
- 28.08.14 16:38 Liwiusz
- 28.08.14 16:45 John Kołalsky
- 28.08.14 16:51 John Kołalsky
- 28.08.14 17:04 John Kołalsky
- 28.08.14 17:08 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=