-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Wed, 27 Aug 2014 18:14:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <ltl04o$k79$1@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl> <ltksrq$glt$1@node1.news.atman.pl>
<ltkvcq$j4n$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409156056 20713 83.142.198.226 (27 Aug 2014 16:14:16
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2014 16:14:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <ltkvcq$j4n$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542687
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-27 18:01, Liwiusz wrote:
>>> Rozumiem, że z dwóch pasów robi się jeden. No i tak na chłopski rozum -
>>> zwężeniem przejedzie więcej samochodów w jednostce czasu, jak przez
>>> 200-400m będą jechać jednym pasem (bo gdyby na początku zwężenia
>>> samochody dopiero wjeżdżały z pasa bocznego, to siłą rzeczy ruch tam
>>> będzie wolniejszy).
>>
>> Czyli na chłopski rozum ruch będzie płynniejszy jeśli zwężka będzie
>> 200-400 metrów wcześniej;)?
>
> No, nie, tak nie, ale będzie jeśli samochody z kończącego się pasa będą
> spokojnie się włączać do ruchu na 200m, niż dojeżdżać do końca,
> zwalniać/zatrzymywać się i wciskać się.
No dobra - skoro mają się włączać 200m wcześniej to czym to się różni od
przesunięcia 200m wcześniej zweżki?
Włączanie się w bliżej nieokreślonym miejscu powoduje właśnie chaos a
dodatkowo, że pas zanikający jedzie, a "praworządny" stoi - (i potem
wychodzi, że ci na kończącym się to "cwaniaczki" i jeden z drugim się
chełpi, że "chama" na końcu zablokował). Jak jest jasno powiedziane
jedziemy do końca i 1/1 to nie ma kłopotu i po prostu dwa jadą sobie
płynnie i równo. Proste jak jebanie;)
>> kierunek i asertywnie wjeżdzasz przepuszczając jednego. Asertywnie to
>
> A że nie wszyscy są/mogą być asertywni, to właśnie dowodzi, że płynność
> będzie mniejsza.
To miej pretensje do tych co nie potrafią ogarnąć prostej zasady "do
końca i jeden na jeden". Prościej wytłumaczyć się nie da, a i
doświadczenia krajów o wiele lepiej rozwiniętych motoryzacyjnie
pokazują, że tak jest najlepiej i nie nie ma co kombinować.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.14 18:22 Pawel O'Pajak
- 27.08.14 18:32 Liwiusz
- 27.08.14 18:45 Shrek
- 27.08.14 19:16 A.L.
- 28.08.14 09:52 SW3
- 28.08.14 10:28 Shrek
- 28.08.14 10:33 J.F.
- 28.08.14 10:55 Shrek
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
- 28.08.14 11:30 Shrek
- 28.08.14 11:22 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 11:31 John Kołalsky
- 28.08.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 12:08 Shrek
- 28.08.14 12:21 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=