  • Data: 2015-08-11 11:59:20
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 04:08:42 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Nie da się zbyć. Jakość polskiej telefonii była w środowisku wręcz
    > legendarna.

    W srodowisku ktore juz zainwestowalo, tudziez w poradnikach roznego
    rodzaju.
    No dobra - inwestor moze poradniki i opinie przeczyta.

    > Mógł mieć rozpasany kapitalista choćby taką fanaberyę, że chce osiem
    > linii, a nie jedną. Bo nie przywykł dzielić numeru z cieciem na
    > portierni. To też ważnie, nie tylko fatalna jakość głosu i niemożność
    > dodzwonienia się.

    Jak najbardziej sie z Toba zgadzam. Ale to wychodzilo po
    zainwestowaniu - przed to prezes telefon ma na biurku, sekretarka ma,
    portier ma :-)

    > Po co? Żeby było drożej?

    No i popatrz - dalo sie w zwyklym, 8 linii dobrej jakosci :-)

    > Dostępności. Jakość też nie powalała.

    > Nie sądzę. Zresztą ja nie potrzebowałem nagle -- spokojnie mogło być
    > na jutro lub nawet na pojutrze rano.

    W zaleznosci od obiektu - do budynku ze 100 mieszkaniami moze i
    doprowadzaja kabel na 150 par, do biurowca 1000, chyba, ze im sie
    udalo trakty cyfrowe juz utworzyc, ale do domku jednorodzinnego to
    raczej nie prowadza 10 par ...

    > Tych klientów przecież nie były tłumy. Drobne setki najwyżej, tak
    > na początku.

    Ale roslo szybko.

    > A tych co mieli Maca, to znałem wszystkich osobiście.

    Biorac pod uwage popularnosc makowki w Polsce, to o niczym nie
    swiadczy :-)

    eck/

    > Znam kilka osób, które się na na tym nacięły. Bo jak się czeknie tym
    > avaliability, to jest, a jak przyjdzie co do czego, to nie ma. Pozytywna
    > odpowiedź oznacza "tak, chyba mamy tam jakiś DSALAM". A nie to, że jest
    > w nim wolny port. Moi sąsiedzi albo mają prędkość 2M zamiast 20M i rwącą
    > się synchroniazację (bo kable takie)

    Mozliwe, ale jedna neostrada na pewno dziala, bo u rodziny,
    w szkole podejrzewam ze dziala, to juz szanse sa.

    > Ja mam też ciekawą sytuację. ADSL zsynchronizowany na 20 M i bardzo
    > w tym stabilny. Ale coś się czasem raz na dobę rypie w warstwie IP.
    > Długo nękałem Netię żeby coś z tym zrobiła. W końcu udało się podstępem
    > ustalić, że to Orange ma zbyt wielki overbooking.

    Czyli co - brak numerow IP do przydzialu ?

    > Więc dali mi za jeden
    > miesiąc 100% obniżki faktury, a w następnych 30%. I tak ma być aż do
    > rozbudowy centrali przez Orange. Powiedzieli, że to za trzy miesiące.
    > Ale one już minęły. Nie wiem, czy w trzy lata to zrobią -- bo i po co?
    > Oni wszystkim podłączonym (ok. 3000 portów) powinni dać taką obniżkę,
    > ale przecież sami z siebie nie dadzą. A większość i tak ma gorzej, bo
    > stare sparciałe kable. Ludzie płacą za to dziadostwo -- bo jak pojechali
    > na zachód do pracy, to tam też był internet. I też były w nim gołe baby.
    > Podobny jakiś.

    Mialem i mam kontakty z Niemcami - u nich bylo i bywa podobnie a nawet
    gorzej.
    Ale jak juz LTE sie polaczy, to dziala blyskawicznie...

    J.