  • 11. Data: 2011-11-08 19:47:40
    Temat: Re: O jeździe w kanionie - z Kalifornii DŁUGIE
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-08 14:13, Nikanor pisze:
    > Słyszałem niemało ,,mrożących krew w żyłach opowieści motocyklistów" z
    > kanionów: (...), że otworzyli
    > mu drzwi przed nosem, specjalnie czy niechcący (co najmniej jeden
    > przypadek potwierdzony)

    Ten ze Żwirek może? ;)
    --
    _______
    Songoku

  • 12. Data: 2011-11-08 19:54:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-08, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Co do samych puszkarzy to ja bardzo rzadko (albo nawet wcale) spotykam
    > się z umyślnym blokowaniem. Najczęściej po prostu ktoś nie zauważy i tyle.

    Zdarzaja mi sie takie buraki pare razy w tygodniu. Patrzy w lusterko z
    piana na pysku i skreca zajezdzajac droge. Korzystajac z refleksu
    wyprzedzasz druga strona i pozdrawiasz srodkowym palcem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-11-08 19:59:21
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-08 20:54, AZ pisze:

    > Zdarzaja mi sie takie buraki pare razy w tygodniu. Patrzy w lusterko z
    > piana na pysku i skreca zajezdzajac droge. Korzystajac z refleksu
    > wyprzedzasz druga strona i pozdrawiasz srodkowym palcem.

    O widzisz a ja albo nie zwracam na takich uwagi, albo ich nie spotykam.

    Raczej zapamiętuję pozytywne chyba.
    Raz pamiętam jak na skrzyżowaniu al. Krakowskiej i Hynka w korku koleś
    lusterka składał bo nie miał gdzie odjechać(znaczy w swoim aucie
    elektrycznie). Banan się w takich sytuacjach od razu pojawia :)

    --
    _______
    Songoku

  • 14. Data: 2011-11-08 20:04:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-08, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

> [...]
    > lusterka składał bo nie miał gdzie odjechać(znaczy w swoim aucie
    > elektrycznie). Banan się w takich sytuacjach od razu pojawia :)

    A to tez czeste jest. W Wawie to my mamy raj jezeli chodzi o kaniony.
    Buraki to juz margines.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-11-08 20:45:40
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ale dlaczego o moje?

    uważaj, jesteś na celowniku

    --
    Pozdrv!
    Andrzej - Wujek Dobra Rada

  • 16. Data: 2011-11-08 20:57:32
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > A to tez czeste jest. W Wawie to my mamy raj jezeli chodzi o kaniony.
    > Buraki to juz margines.

    No! I tego się trzymajmy :)

    --
    _______
    Songoku

  • 17. Data: 2011-11-08 21:30:07
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Andrzej" "KJ Siła Słów"Nikanor pisze:
    Dla ciebie to zabawa - oni walczą o życie.
    Ale dlaczego o moje?
    uważaj, jesteś na celowniku

    Jakas oplasticzona 50 zlamala mu psyche i podeptala dobre imie GSXR-a i to
    juz dawno temu. Nie moze sie chlopak podniesc...
    Ale tak juz maja te chlopaki co na litrach+ pyca w korkach w wawie

    Tytus

  • 18. Data: 2011-11-08 21:32:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-08, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Jakas oplasticzona 50 zlamala mu psyche i podeptala dobre imie GSXR-a i to
    > juz dawno temu. Nie moze sie chlopak podniesc...
    > Ale tak juz maja te chlopaki co na litrach+ pyca w korkach w wawie

    Moze by zrobic jakis korkowy wyscig? liter vs skuter?? Proponuje TT w
    Wawie, godz 18.

    BTW. gixxerom i KHI korki nie straszne, bo one z reguly przejezdzaja
    zanim korek sie stworzy.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-11-08 21:52:43
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > BTW. gixxerom i KHI korki nie straszne, bo one z reguly przejezdzaja
    > zanim korek sie stworzy.

    +17 do respektu :)

    --
    _______
    Songoku

  • 20. Data: 2011-11-08 22:04:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.11.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Moze by zrobic jakis korkowy wyscig? liter vs skuter?? Proponuje TT w
    > Wawie, godz 18.

    Właściwie to chyba pijesz do Tytusa, ale Ty masz liter+.
    I TT nie nadaje się jak ktoś ma wpisane pod kopułą kody na GOD mode,
    to sam wiesz co może się dziać. Tam jak się dobrze trafi to niby można
    polecieć ile się da.
    Lepsze coś bardziej technicznego typu Al. JP2.

    > BTW. gixxerom i KHI korki nie straszne, bo one z reguly przejezdzaja
    > zanim korek sie stworzy.

    Na TT, to nie znasz dnia ani godziny, kiedy może być korek.

    --
    kakmaratgmaildotcom