  • Data: 2011-10-04 09:26:30
    Temat: Re: O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?
    Od: "tor" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > własnie muszę opłacić ko lejny rok OC i okazuje się, że moja składka
    > poszła w górę o ok. 17%,
    > niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
    > Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...

    U mnie podobnie. Byłem w Alianz. Mimo, że zniżka jest 60% i tak przyszło do
    zapłaty więcej o prawie 100zł a z NW chyba ze 150zł. Uciekłem do AXA Direct
    i mimo, że była drobna stłuczka to i tak jestem do przodu ponad 100zł .
    Gdyby nie było stłuczki to byłoby 390zł na rok. Alianz już sie chyba
    nachapał, bo ostro idzie w górę. Ojciec też od nich uciekł, bo nawet w
    glupim PZU wyszło 80zł mniej. W przyszłym roku też sobie sprawdzę wcześniej
    i najwyżej uciekne do innej firmy. W końcu to tylko OC a 100-150zł piechotą
    nie chodzi.

    Pozdrawiam
    Rad