-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.co
m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: O co tu chodzi?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <537852f9$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<53789f57$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lla9o1$k60$4@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llb167$3t5$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llc8mu$507$2@dont-email.me> <5379e1f8$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lldgp8$erk$2@dont-email.me>
Date: Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1400655087 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2148 82.143.187.50:59301
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533587
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 19 May 2014 17:59:04 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
> On Mon, 19 May 2014 12:50:32 +0200, J.F wrote:
>>>Ostatnio miałem taki przypadek w jednej firmówce. -50% siły hamowania na
>>>tylne prawe koło. Nic nie czułem. Powinienem?
>> Nie powinienes. To niemal niewyczuwalne jest.
>> Podobnie jak doswiadczenia trzeba, zeby ocenic ze tyl nie hamuje, czy
>> bardzo slabo hamuje.
>> Ale ... skoro niewyczuwalne, to moze nie ma potrzeby badac ? :-)
>
> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak mokro,
> albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc
istotne - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do
warunkow, a w 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.14 11:00 Budzik
- 21.05.14 17:36 jerzu
- 21.05.14 17:39 jerzu
- 21.05.14 17:41 jerzu
- 21.05.14 18:12 J.F
- 21.05.14 19:50 Tomasz Stiller
- 21.05.14 19:52 Tomasz Stiller
- 21.05.14 20:10 k...@g...com
- 21.05.14 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=