-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.co
m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: O co tu chodzi?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <537852f9$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<53789f57$0$2361$65785112@news.neostrada.pl> <lla9o1$k60$4@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llb167$3t5$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<llc8mu$507$2@dont-email.me> <5379e1f8$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lldgp8$erk$2@dont-email.me>
Date: Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1400655087 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2148 82.143.187.50:59301
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533587
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 19 May 2014 17:59:04 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
> On Mon, 19 May 2014 12:50:32 +0200, J.F wrote:
>>>Ostatnio miałem taki przypadek w jednej firmówce. -50% siły hamowania na
>>>tylne prawe koło. Nic nie czułem. Powinienem?
>> Nie powinienes. To niemal niewyczuwalne jest.
>> Podobnie jak doswiadczenia trzeba, zeby ocenic ze tyl nie hamuje, czy
>> bardzo slabo hamuje.
>> Ale ... skoro niewyczuwalne, to moze nie ma potrzeby badac ? :-)
>
> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak mokro,
> albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc
istotne - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do
warunkow, a w 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.14 11:00 Budzik
- 21.05.14 17:36 jerzu
- 21.05.14 17:39 jerzu
- 21.05.14 17:41 jerzu
- 21.05.14 18:12 J.F
- 21.05.14 19:50 Tomasz Stiller
- 21.05.14 19:52 Tomasz Stiller
- 21.05.14 20:10 k...@g...com
- 21.05.14 22:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=